nsu

Więcej o:

nsu

  • Samochody z zapomnianej bajki | NSU

    Firma NSU narodziła się w 1873 roku, czyli kilkanaście lat przed powstaniem samochodu, więc początkowo produkowała maszyny dziewiarskie, potem rowery i motocykle (niektóre wyglądają kosmicznie!), natomiast od 1905 roku przerzuciła się na samochody. Główna fabryka NSU mieściła się w Neckarsulm

  • Kalosz, czyli NSU 501 TS

    funkcjonował normalnie. Łomot, łoskot, klekot... Jedno z najpoważniejszych i najczęstszych pytań zadawanych przez klientów odbierających odrestaurowany w Pracowni Restauracji OldtimerbazaR motocykl NSU 501TS brzmi: A czy silnik był robiony? Nieodmiennie od lat - każdy, kto po raz pierwszy słyszy pracujący

  • Automobilista nr 11/2012

    Cisitalia Andrzej Glajzer próbuje rozwikłać "zagmatwaną historię" bardzo ciekawego auta autorstwa Porsche, tylko którego Porsche? 38 NSU 250 Wszystkie tajemnice "ćwiartki z Neckarsulm" - cz. 2. 44 Wiatka kontra Vespa Czy wierna kopia czy konstrukcja inspirowana Vespą? Tomasz Orlik nie próbuje nawet bronić

  • Automobilista nr 10/2012

    i kupić oryginał - radzi Piotr Kawałek 34 NSU 250 Wszystkie tajemnice "ćwiartki z Neckarsulm" - cz. 1. 38 Peugeot 403 Jak kupić dobry egzemplarz? 68 REO 90-letni staruszek ciągle na trasie! Jazda do tyłu 46 Małe Auto Uniony Małe auta w ofercie wielkiego koncernu 66 Stary silnik - stary olej? Jerzy

  • Audi 45 lat temu, czyli trzy wydarzenia, które zmieniły historię firmy

    Koniec marki NSU W marcu 1977 roku w zakładzie w Neckarsulm zjechał z taśm produkcyjnych ostatni NSU Ro 80. Zakończenie produkcji było równoznaczne z wyprodukowaniem ostatniego modelu o historycznej nazwie NSU. Wielu sympatyków przyjęło wówczas decyzję o zaniechaniu produkcji NSU Ro 80 z dużym

  • By przeszłość wyglądała świetnie w przyszłości

    Na stronach Audi Tradition Shop znaleźć można części zarówno do klasycznych modeli wyprodukowanych przez Audi AG, jak i przez historyczne marki NSU, DKW czy Horch. Już w chwili obecnej katalog obejmuje ponad 300 tys. elementów, a zgodnie z zapewnieniami szefa działu - Thomasa Francka, oferta ma być

  • Automobilista nr 12/2011

    smokingu, czyli brytyjski gentleman w każdym calu 34 AMC AMX - amerykańska mieszanka muscle cara i wozu sportowego - naprawdę RARYTAS!!! 38 MGB - rady dla kupujących - brit pop dla każdego 44 Troll - design niczym suszarka do włosów czyli enerdowski skuter w pełnej krasie 50 NSU 501 TS - zgrzyta, ale jak

  • Samochody z zapomnianej bajki - Triumph

    bajki - NSU Samochody z zapomnianej bajki - Maybach Szukasz samochodu używanego? Tu znajdziesz aktualne oferty W 1994 roku prawa do marki kupiło BMW (razem z Roverem) i ma je do tej pory (choć Rovera Niemcy się pozbyli). Trudno nam jakoś sobie wyobrazić, że pewnego dnia wyjedzie na drogi zbrytyjszczona

  • Historia kołem się toczy - Audi

    koni. W ciągu ośmiu lat auto trafiło do ponad 800 tys. nabywców. Audi 100 (C1) Równocześnie Volkswagen wykupował udziały w firmie NSU. Historia tego producenta sięga 1873 roku. Zaczęło się od maszyn do szycia i rowerów, a w 1900 r. NSU jako pierwsza firma w Niemczech rozpoczęła w mieście Neckarsulm

  • Wystawa Home of Legends | Legendy Audi w jednym miejscu

    Urban, kierująca Audi Forum Neckarsulm. Wystawa jest czynna od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 18:00, a w soboty od 08:00 do 17:00. Wstęp wolny. Legendy motorsportu będzie można podziwiać do 23 lipca. Eksponaty prezentowane na wystawie "Home of Legends": NSU 6/60 (1926) Baumm I (1954) NSU