Maserati MC12

Więcej o:

Maserati MC12

  • Zarekwirowano supersamochody wiceprezydenta

    dyktatora, który przez zachodnie jest oskarżany o różne przestępstwa. Stąd decyzja o zarekwirowaniu samochodu w związku z toczącymi się postępowaniami. Kilka lat temu podobna sytuacja spotkała prezydenta Gwinei Równikowej. Teodoro Obiang Nguema Mbasogo stracił wtedy Porsche Carrera GT, Maserati MC12

  • Hyperion na sprzedaż

    się handlem luksusowymi jachtami, samolotami, no i oczywiście najdroższymi samochodami. W jego obecnej ofercie znajduje się m.in. Maserati MC12 za 950 tys. euro, Bugatti Veyron za 1 850 tys. euro, jak i jeden z najdroższych modeli z Maranello, Ferrari 250GT SWB z 1954 roku wyceniony na bagatela 3 400 tys

  • Maserati nowym królem Nurburgringu

    ze swoim GT-R, który zdetronizował Carrerę GT. To jednak jest już historia. W tej chwili najszybszym seryjnym samochodem pozostaje Maserati MC12. Gratulujemy wyniku i czekamy na następnych śmiałków. bs, Źródło: Carscoop Znajdź Maserati dla siebie - oferty na autotrader.pl

  • Historia Maserati | Sto lat, sto lat...

    , z silnikiem V12 o mocy 630 KM. Samochód przygotowano z myślą o startach w wyścigach serii FIA GT. Bez problemu sprzedano 50 zmontowanych egzemplarzy, choć cena każdego z nich wynosiła 600 000 Euro. Maserati 3200 GT Maserati 3200 GT Maserati 3200 GT Maserati MC12 Versione Corse Maserati MC12 Maserati MC12

  • Były projektant BMW o nowym BMW XM. Padają mocne słowa [WIDEO]

    mimo kontrowersyjnych opinii i nietypowego stylu odpowiada między innymi za projekty Maserati GranSport, Maserati MC12, Ferrari FXX i Ferrari F430, całą linię McLarenów (od MP4 i P1 po modele 570S, 675LT i 720S) oraz Fiaty: Punto, Bravo oraz 500. Pomagał też projektować Forda Escorta RS Coswortha. Od

  • Najszybsze samochody tuningowe | cz. 1

    , który z wyników jest bardziej imponujący. Firma Edo Competition z Dortmundu przerobi twoje Maserati MC12 Corsa i MC12 XX w ten sposób, że będzie je można użytkować na publicznych drogach. najlepsze jest to, że niemiecki TÜV uznaje tylko przeróbki specjalisty z Dormundu. Zawieszenie i układ wydechowy

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.