cisitalia

Więcej o:

cisitalia

  • Cisitalia | Zagmatwana historia

    realiach wyścigowych Auto Unionów i z genami tych aut Cisitalia nie wyprzedziła w tym zakresie Audi Quattro? Może ze względu na konstruktora, który rozsławił markę z Zwickau, Audi powinno w tym aucie szukać prekursora "rajdówki" z 1980 r.? Pójdźmy dalej. Umieszczona przy samochodzie informacja potwierdza

  • Salon Genewa 2012 | IED Cisitalia 202E

    Cisitalia 202 to pokazany po raz pierwszy w 1947 roku włoski samochód sportowy. Podobnie jak Porsche 356 nie oszałamiał dużym silnikiem, czy wysoką mocą, ale powalał swoim wyglądem. Długa maska, pełne błotniki, wyważone proporcje i zgrabny tył typu fastback uczyniły go sławnym. Do jego napędu użyto

  • Automobilista nr 11/2012

    Cisitalia Andrzej Glajzer próbuje rozwikłać "zagmatwaną historię" bardzo ciekawego auta autorstwa Porsche, tylko którego Porsche? 38 NSU 250 Wszystkie tajemnice "ćwiartki z Neckarsulm" - cz. 2. 44 Wiatka kontra Vespa Czy wierna kopia czy konstrukcja inspirowana Vespą? Tomasz Orlik nie próbuje nawet bronić

  • Salon Genewa 2012 | Pininfarina Cambiano

    napędowym. Osiągi Cambiano są godne jego wyglądu. Przyspieszenie do wartości trzycyfrowej zajmuje tylko 4,2 s, a prędkość maksymalna to 275 km/h. Marcin Lewandowski ZOBACZ TAKŻE: Salon Genewa 2012 | IED Cisitalia 202E Salon Genewa 2012 | Bertone Nuccio Hyundai Elantra - ogłoszenia

  • Salon Genewa 2013 | Pininfarina Sergio

    Pininfarina - co jej zawdzięczamy? Carozzeria Pininfarina została ufundowana w 1930 roku. Założycielem był Batista "Pinin" Farina. Z czasem firma stała się sławna tworząc kreacje najpiękniejszych włoskich (i nie tylko) samochodów sportowych, jak Alfa Romeo, Cisitalia, czy od 1952 roku Ferrari

  • Vignale | Co mu zawdzięczamy?

    włoskiego cabrio z wyższej półki, prawda? ZOBACZ TAKŻE: TOP 10 | Samochody za jedną pensję Karmann | Co mu zawdzięczamy? Zagato | Co mu zawdzięczamy? Vignale maczał również swoje zdolne, włoskie palce przy modelu Cisitalia 202. Gdy świat zobaczył to auto, wielu ludzi określiło jego nadwozie mianem "rzeźby w

  • Porsche 930 Turbo: TURBOLADER

    sprężarki mechaniczne, kompresory, napędzane mechanicznie z silnika. Nawet przedwojenny VW Garbus kabrio Ferdynanda Porsche miał kompresor (żeby zrobić wrażenie na Hitlerze, bo wersja z seryjnym silnikiem była powolna jak furmanka), i jego powojenna Cisitalia także. Porsche 930 Turbo. Odpowiednią

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.