autobianchi

Więcej o:

autobianchi

  • Samochody z innej bajki | Fornasari i Autobianchi

    idealny rozkład masy. Podsumowując, modele Fornasari nie grzeszą elegancją, są szybkie, wielkie, nierozsądne i nie wnoszą do świata motoryzacji nic nowego (nawet gorzej ? nie pozwalają pewnym rozwiązaniom zasłużenie spocząć w muzeum). Samochody kolejnej dzisiejszej firmy z innej bajki - Autobianchi

  • Samochody z dziwnej bajki - Zastava

    wkładano brązową kierownicę z innego modelu, a gdy brakowało niektórych elementów, po prostu je dorysowywano (tak było ze wskaźnikami na desce rozdzielczej). ZOBACZ TAKŻE: Samochody z innej bajki | Fornasari i Autobianchi Fiat Punto (1999-2005) - opinie Moto.pl Lata 90. były dla Zastavy gwoździem do trumny

  • Rajdowy Abarth 500 z Polski

    Dla Skorpiona oznacza to powrót do lat 70-tych, kiedy to organizowano mistrzostwa Campionato Autobianchi A112 Abarth. Abarth 500 w wersji rajdowej będzie homologowany w Grupie R3T, w kategorii pojazdów o pojemności silnika do 1600cm3 wyposażonych w turbosprężarkę. Abarth 500 posiada silnik o

  • Już ich nie ma | Marki samochodów, które już pożegnaliśmy

    upadła w 2002. Jednym z najbardziej znanych samochodów jest mały, trójkołowy Robin, który często stawał się pośmiewiskiem ze względu na skłonność do wywrotek. fot. Reliant | Reliant Scimitar z 1980 fot. Reliant | Reliant Kitten z 1976 fot. Reliant | Reliant Robin Marka: Autobianchi Słoneczna Italia

  • Fabryczni tunerzy - Abarth

    elementy) i przerabiał inne auta z wielomarkowego królestwa Fiata (m.in. Autobianchi). Co ważne, firma spod znaku skorpiona ma tak duże poczucie własnej wartości, że jeśli już modyfikuje jakiś model, to usuwa z niego oryginalne znaczki i montuje swoje. Jeśli więc kierowcy Mercedesów AMG mają

  • Samochody z zapomnianej bajki | Innocenti

    nie było po prostu miejsca na taką firmę jak Innocenti. Fiat rządził Ferrari (sport dla wybranych), Lancią (luksus dla mas), Alfą Romeo (sport dla mas) oraz Autobianchi (luksus w miniwymiarze dla mas). Innocenti było ideowo bliskie Fiatowi, a skoro tak, musiało ustąpić większemu, silniejszemu, bogatszemu rywalowi

  • Firmowy galimatias | Kto z kim? Czy Volvo nadal jest szwedzkie?

    motoryzacyjnym świecie odbiło się przejęcie firmy Panhard & Levassor przez Citroena. W 1957 r. firma Autobianchi stała się własnością Fiata, a w 1966 r. firma Glas trafiła w ręce BMW. W tamtych czasach regułą było, że przejęte marki albo od razu albo po jakimś czasie znikały z rynku. Tak było też z marką Maybach

  • Najlepszy fabryczny tuning marek popularnych

    podzespoły Fiata. Abarth na przestrzeni lat przygotował sporo aut wyścigowych (m.in. Fiaty 124 i 131), oferował klientom sportowe akcesoria do włoskich modeli tej marki (tłumiki, zawieszenie, tego typu elementy) i przerabiał inne auta z wielomarkowego królestwa Fiata (m.in. Autobianchi). Co ważne, firma spod

  • Kroki milowe Fiata

    włoskie firmy trzymają się razem. Abarth na przestrzeni lat przygotował sporo aut wyścigowych (m.in. Fiaty 124 i 131), oferował klientom sportowe akcesoria do włoskich modeli tej marki (tłumiki, zawieszenie, tego typu elementy) i przerabiał inne auta z wielomarkowego królestwa Fiata (m.in. Autobianchi

Copyright © Agora SA