akumulatory

Więcej o:

akumulatory

  • Jak ładować akumulator bezobsługowy?

    Akumulator wysyła energię elektryczną do rozrusznika, cewki zapłonowej i wszystkich obwodów elektrycznych. Jeśli funkcjonuje prawidłowo, umożliwia bezproblemowy rozruch jednostki napędowej niezależnie od warunków atmosferycznych. W większości samochodów, stosuje się baterie kwasowo-ołowiowe. W ich

  • Nie ładowanie, a wymiana baterii. Nawet 312 akumulatorów dziennie!

    Trendy dotyczące rozwoju segmentu samochodów elektrycznych są dwa. W pierwszym producenci powinni rozwinąć prace nad szybkim ładowaniem. Drugi zakłada wymianę baterii na naładowane zamiast ładowania. I to rozwiązanie jest o tyle sensowniejsze, że podmiana akumulatorów mogłaby trwać zaledwie kilka

  • Akumulator

    Akumulator By długo służyły musimy o samochodowe baterie dbać cały rok Akumulator to swego rodzaju zbiornik energii elektrycznej; czerpiemy z niego prąd przede wszystkim podczas rozruchu silnika. W czasie jazdy energii

  • Pojemność akumulatora brutto i netto. Czym się różnią?

    Wiedza elektryzująca to cykl, w którym obalamy największe mity związane z elektromobilnością. Poruszamy tematy związane z eksploatacją samochodów elektrycznych, ofertą producentów, a także sprawami technicznymi takimi jak ładowanie czy żywotność akumulatorów. Podpowiadamy, dla kogo tak naprawdę są

  • Nowy akumulator | Jaki wybrać?

    Jak "pożyczyć" prąd | Poradnik wideo Pierwszym etapem wyboru jest określenie właściwej technologii. Aktualnie na rynku dostępne są trzy główne typy akumulatorów: - Akumulatory z płynnym elektrolitem . Jest to

  • Akumulatory litowo-jonowe Amprius

    Kalifornijski startup Amprius opracował akumulatory zdolne do magazynowania dwa razy tyle energii co dostępne współcześnie na rynku. Technologia Ampriusa ma wykorzystywać jako anodę w akumulatorze nie węgiel, tak jak we współcześnie stosowanych

  • Dłuższa ochrona akumulatorów Toyoty

    Gwarancja | Kto da więcej? W przypadku samochodów hybrydowych największe obawy klientów wiążą się z żywotnością akumulatorów. Wiadomo przecież i nie jest to żadna tajemnica, że ten element układu hybrydowego jest najdroższy i nie można go tanio