Mazdy z przydomkiem Kirei (jap. piękny) kuszą bogatym wyposażeniem, a w przypadku MX-piątki - dostępnym po raz pierwszy w Polsce miękkim, składanym dachem.
Mazdę 2 Kirei napędza 1,3-litrowy benzyniak o mocy 84 koni. Lista seryjnego wyposażenia obejmuje dodatki przewidziane w ramach wersji Exclusive oraz m.in.: automatyczną klimatyzację, elektrycznie regulowane szyby, system kontroli stabilności toru jazdy DSC i 15-calowe alufelgi. Cena auta wynosi 54,7 tys. zł.
Mazda 3 Kirei dysponuje benzynowym motorem o pojemności 1,6 litra i mocy 105 koni. Poza dodatkami charakterystycznymi dla wersji Exclusive, na pokładzie znalazły się: sportowe zderzaki i przednie fotele, diodowe tylne światła, spojler dachowy, czarne tarcze wskaźników z podświetleniem w kolorze pomarańczowo-niebieskim oraz 17-calowe alufelgi. Model kosztuje 73 tys. zł.
Mazda 6 Kirei z 2-litrowym benzyniakiem o mocy 155 koni to wydatek 107,3 tys. zł (w ofercie jest jeszcze wariant z 2,2-litrowym turbodieslem o mocy 163 koni). Lista wyposażenia obejmuje elementy wersji Exclusive Plus oraz m.in.: system audio Bose, bluetooth, półskórzaną tapicerkę, aluminiowe nakładki na pedały i sportową atrapę chłodnicy.
Ostatnia z rodziny Kirei - Mazda MX-5 - po raz pierwszy debiutuje w Polsce w wersji z miękkim, składanym dachem. Roadster dysponuje 1,8-litrowym silnikiem benzynowym o mocy 126 koni i dostępny jest w jednym z trzech kolorów nadwozia (Aluminium Mica lub Sparkling Black lub Dolphin Grey). W kabinie zagościła szara, skórzana tapicerka, aluminiowe nakładki na pedały i chromowane klamki. Cena? 91,8 tys. zł.
Mazda 6 2.2 MZR-CD Sport - TEST