Karoseria "piątki" mierzy 4585 mm długości, 1750 mm szerokości i 1615 mm wysokości, a jej rozstaw osi to 2750 mm. Podobnie jak poprzedniczka, nowy model ma przesuwne boczne drzwi i węższy środkowy fotel w drugim rzędzie siedzeń.
Bagażnik minivana mieści 426 l przy pięciu dostępnych fotelach (wersja 5-osobowa - 538 l) i 1485 l po złożeniu drugiego i trzeciego rzędu siedzeń.
Pod maskę trafią benzynowe silniki o pojemności 1,8 i 2 litrów (115 i 150 KM, ten drugi z systemem start-stop) oraz zmodernizowany 1,6-litrowy turbodiesel (113 KM).
Japończycy chwalą się ponadto lepszym wyciszeniem nadwozia, bardziej komfortowym zawieszeniem oraz elektronicznym gadżetami. Jak jeździ nowa Mazda 5? Relacja już niedługo na Moto. Poniżej cennik:
Mazda 6 2.2 MZR-CD Sport - chwyta za serce? - TEST