Wszystko o autach marki Peugeot - dane techniczne, opinie, oceny
W gamie silnikowej nowego, francuskiego średniaka znajdą się między innymi dwa benzynowce: 156-konne 1.6 THP, dostępne w tandemie z sześciobiegową skrzynią manualną lub sześciostopniowym automatem oraz 1.6 VTi o mocy 120 KM z sześciobiegową, elektronicznie sterowaną przekładnią ręczną.
Większy wybór mają zwolennicy silników wysokoprężnych. Najsłabsze w stawce, 112-konne e-HDi będzie można zamówić w opcji z sześciobiegową skrzynią manualną lub ręczną, również sześciobiegową, sterowaną elektronicznie. "Zwykłe" HDi 1.6 z 5-stopniowym manualem. Dostępne są również dwa warianty 2-litrowego diesla. Pierwszy, rozwijający moc 140 KM współpracuje z 6-biegową przekładnią ręczną, a 163-konny z sześciostopniowym automatem. Na szczycie silnikowej gamy znajduje się 204-konne HDi o pojemności 2,2 l.
Od 2012 roku Peugeot 508 dostępny będzie także z bazującym na dieslu napędem hybrydowym. Takim samym jaki przedstawiono niedawno "pod maską" modelu 3008 Hybrid4 (więcej tutaj ). W europejskich salonach 508-ka powinna być dostępna niedługo po paryskiej premierze. Ceny nie są jeszcze znane.
Bartosz Sińczuk
Paryż 2010 - parada premier - ZOBACZ WSZYSTKIE
Elektryzująca przyszłość - Peugeot iOn - WIĘCEJ