Globalna sprzedaż samochodów marki Saab w ostatnich latach oscylowała w granicach 100 tys. sztuk rocznie. Zawirowania gospodarcze i kłopoty finansowe w jakie popadły koncerny samochodowe sprawiły, że mało wydajne firmy, takie jak Saab, stanęły przed wizją upadku. Wieści o możliwej likwidacji firmy sprawiły, że w zeszłym roku Saab sprzedał zaledwie 38 756 samochodów. Nie pomagała też stara gama modelowa odświeżana futurystycznymi liftingami.
Na szczęście nowy model Saaba 9-5 był już prawie gotowy, więc gdy szwedzkiego producenta przejął Spyker, sytuacja wydaje się być nie najgorsza. W lipcu Saab 9-5 trafił do polskich salonów, a ceny zaczynają się od całkiem atrakcyjnego poziomu 139 900 zł. Za te pieniądze klient otrzymuje przyzwoicie wyposażone auto ze 160-konnym silnikiem diesla.
Jednym z elementów naszej strategii jest przeprowadzenie kampanii outdoorowej na mega-formatowych nośnikach o wymiarach 24x8 metrów, zlokalizowanych w doskonałych lokalizacjach przy najbardziej ruchliwych drogach naszego kraju - wyjaśnia Marcin Posłuszny, dyrektor operacyjny w firmie Polar Import Polska
Jednocześnie rozpoczęto kampanię reklamową, w której postawiono na duże bilbordy umieszczone przy najbardziej zatłoczonych polskich drogach.
Mrówka niosąca zielony liść symbolizuje siłę i nadciągającą nadzieję związaną z nowym modelem auta: Nową Erę Saaba. Jest również nawiązaniem do natury i ekologii. To elementy, które często pojawiają się w materiałach promocyjnych marki Saab, dla której dbanie o środowisko jest jednym z filarów strategii marki - podkreśla Marcin Posłuszny
Zastosowany layout będzie wykorzystywany w całej kampanii promocyjnej nowego Saaba 9-5.
Pierwsza reklama nowego Saaba:
ZOBACZ TAKŻE: