99 egzemplarzy BMW Z4 sDrive35is, przygotowanych z okazji 70. rocznicy zwycięstwa BMW w Mille Miglia, trafi na włoski rynek. Każdy z nich otrzyma specjalny srebrny lakier Polaris, pakiet stylizacyjny M Sport oraz 19-calowe alufelgi i elementy grilla w kolorze matowej czerni. Gdyby ktoś nie rozpoznał urodzinowej wersji, Niemcy dodali również kilka odpowiednich emblematów.
Oznaczenia pojawiły się także w kabinie Z-czwórki . Na fotelach zagościło połączenie alcantary i naturalnej skóry, wykończone czerwonymi nićmi, a przed oczami kierowcy - wolant sygnowany przez M Sport.
Komorę silnikową BMW wypełnia podwójnie doładowana, rzędowa "szóstka" o pojemności 3 litrów, połączona z 7-biegową przekładnią dwusprzęgłową. Moc 340 koni osiąga przy 5800 obr./min, a maksymalny moment obrotowy 450 Nm dostępny jest w przedziale 1400-4500 obr./min (istnieje możliwość chwilowego zwiększenia momentu do 500 Nm). Z4 sDrive35is dobija do setki w ciągu 4,8 s i rozpędza się maksymalnie do 250 km/h.
BMW 328 zadebiutowało w 1936 roku. Do jego napędu służył rzędowy, 6-cylindrowy motor o pojemności 2 litrów i mocy 80 koni. Połączono go z 4-biegową skrzynią ręczną konstrukcji ZF. Do 1940 r. wyprodukowano 464 sztuki auta. Dwa z nich otrzymały specjalnie stylizowane karoserie, skonstruowane z użyciem aluminium i magnezu i przygotowane z myślą o wspomnianym wyścigu.
Dzięki lekkiej konstrukcji i pewnym właściwościom jezdnym, model 328 odniósł wielki sukces w wyścigu Mille Miglia w 1940 r., zajmując pierwsze, trzecie, piąte i szóste miejsce. Zwycięski egzemplarz prowadził Fritz Huschke von Kanstein, późniejszy szef działu sportu w Porsche. Osiągnął on średnią prędkość 166,7 km/h.