Moto Idea. Było źle, czy będzie gorzej?

Jaki był rok ubiegły? W co najlepiej inwestować? Jakie wyzwania stoją przed producentami samochodów i części? Na te i wiele innych pytań odpowiedzą podczas konferencji Moto Idea 2010 fachowcy. Moto.pl jest patronem medialnym imprezy

Blisko 20 prelegentów, dziesiątki spotkań, konferencje i odczyty. W kwietniu specjaliści branży motoryzacyjnej spróbują  podsumować zachodzące zmiany na rynku motoryzacyjnym w Polsce i Europie i wskazać największe wyzwania stojące przed firmami sektora automotive.

Branża motoryzacyjna jest ważną gałęzią przemysłu każdego dużego wysokorozwiniętego rynku. Polska nie jest tutaj wyjątkiem. W dobie kryzysu cała branża stanęła przed nowymi wyzwaniami i musi sobie z nimi poradzić.

Wśród prelegentów znajdą się m.in.:

- Jakub Faryś, Prezes Zarządu, Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego - Co czeka nas na polskim i europejskim rynku motoryzacyjnym w 2010 r.?

- Antonio Francavilla, Dyrektor Zarządzający General Motors Manufacturing Poland - Fabryka Opla w Gliwicach - zarządzanie w czasach kryzysu

- Krzysztof Olszewski, Przewodniczący rady nadzorczej, Solaris Bus & Coach S.A. Innowacyjność elementem rozwoju w produkcji środków transportu

- Patrick Garcia, Dyrektor Rybnickiego Centrum R&D w Tenneco Automotive Polska - Lean w centrum R&D w Polsce; Rybnik Engineering Center

- Małgorzata Zięba, PR Manager, Faurecia w Polsce - Faurecia Polish School oraz Faurecia Polish Academy - dobre wykorzystanie funduszy unijnych na podnoszenie kwalifikacji polskich pracowników

- Piotr Gąska, Prezes Zarządu Cooper Standard Automotive Polska - Konsolidacja i optymalizacja w czasach kryzysu na przykładzie Cooper Standard Automotive Polska

- Helge Zeuner, Regional Sourcing Office Eastern Europe, Volkswagen AG - Współpraca z dostawcami z Europy Środkowo-Wschodniej na przykładzie projektu VW Up!

- Heinrich Kleinemeier, Dyrektor Centrum Technicznego Delphi w Krakowie - Delphi w Polsce bierze aktywny udział w rozwoju innowacyjnych technologii do samochodów jutra

Podczas oficjalnej gali, połączonej z wyjątkowym koncertem muzycznym, organizatorzy (G24 i AutomotiveSuppliers.pl) wręczą nagrody Moto Idea 2010. Statuetki zostaną przyznane w trzech kategoriach: Osobowość Polskiej Motoryzacji, Moto Trendy i Inwestycja 2009 Roku.

Szczegółowe informacje dotyczące konferencji można znaleźć tutaj .

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.