Na ulicy odświeżoną CR-V będzie można rozpoznać po przeprojektowanych zderzakach z większą niż poprzednio powierzchnią polakierowaną w kolorze nadwozia. Kolejne znaki rozpoznawcze to zmieniona atrapa chłodnicy oraz dwa nowe wzory felg aluminiowych, teraz oferowanych w standardzie. Do wyboru będą pięcioramienne obręcze 17-calowe oraz dziesięcioramienne felgi w rozmiarze 18 cali. Pojawią się też dwa nowe kolory nadwozia.
Liftingu doczekało się również wnętrze auta. W kabinie pojawiły się panele o nowej fakturze, zmieniono tapicerkę siedzeń, dywaniki i uchwyty drzwiowe. Zmodernizowano też system audio, który w wybranych wersjach daje możliwość podłączenia odtwarzacza mp3 lub iPod'a.
Pod maskę odświeżonego SUV'a Hondy trafił nowy w gamie modelu silnik wysokoprężny - i-DTEC, który zastąpi oferowanego do tej pory diesla i-CTDi. Mimo że generuje on dodatkowe 10 KM, może pochwalić się niższym poziomem emisji CO2. Dzięki temu spełnia normę Euro 5. Po raz pierwszy będzie też można zamówić CR-V wyposażoną w jednostkę wysokoprężną oraz automatyczną skrzynię biegów.
Do wszystkich wersji CR-V trafi system ostrzegający o niskim ciśnieniu powietrza w oponach. W wyższych wersjach w standardzie znajdzie się korzystający z radaru tempomat adaptacyjny ACC (Adaptive Cruise Control), pozwalający utrzymać zaprogramowaną odległość od poprzedzającego pojazdu, a także system CMBS (Collision Mitigation Braking System), ostrzegający kierowcę przed potencjalnie groźnymi sytuacjami na drodze, a w krytycznych sytuacjach inicjujący hamowanie i napinający pasy bezpieczeństwa.
Za najtańszą wersję odświeżonej CR-V trzeba zapłacić 101 900 zł.
Bartosz Sińczuk Jesteśmy też na Facebooku i Blipie
ZOBACZ TAKŻE:
Amerykańska Odysseya 2010 - ZOBACZ TUTAJ