Niestety, poza nazwą Twingo Gordini RS niewiele różni się od "zwykłego" RS'a. Białe pasy na granatowym lakierze (Malte Blue) i białe lusterka to główne wyróżniki małego szaleńca. Granatowy - w takim kolorze Twingo Gordini RS prezentuje się na zdjęciach - to nie jedyny lakier dostępny w tym modelu. Klient może zamówić auto jeszcze w kolorze czarnym (Pearlescent Black).
W zależności od koloru nadwozia, polerowane obręcze ze stopów lekkich o średnicy 17 cali mają granatowe lub czarne wykończenie. Aby nieco odróżnić się od posiadaczy wersji RS, można zamontować także pakiet Cup obniżający i utwardzający zawieszenie.
We wnętrzu nie zabrakło emblematów Gordini, które pojawiły się m.in. na gałce zmiany biegów i na obszytych czarną skórą fotelach. Również boczki drzwi zyskają elementy z tego materiału, tym razem granatowe. Kierownica jest dwukolorowa - czarna z granatowymi wstawkami.
Pod maską niestety bez zmian. Napęd stanowi silnik 1.6 16V osiągający 133 KM, więc osiągi pozostaną na poziomie wersji RS. Szkoda, że Renault nie wykorzystało legendy i że Gordini nie będzie mogło zmierzyć się z Abarthem 500 . O historii Renówek sygnowanych przez Gordiniego pisaliśmy kilka dni temu.
Marcin Lewandowski Jesteśmy też na Facebooku i Blipie