gordini

Więcej o:

gordini

  • Gordini wraca do żywych

    Samochody Gordini powstaną na bazie sportowych modeli marki i są adresowane do amatorów dobrych osiągów i agresywnego designu. W przeszłości, wersje te były przyczyną drżenia serc kilku generacji kierowców zafascynowanych sportowymi emocjami. Najbardziej charakterystycznymi elementem dla Gordini

  • Gordini, czyli Twingo z paskami

    Niestety, poza nazwą Twingo Gordini RS niewiele różni się od "zwykłego" RS'a. Białe pasy na granatowym lakierze (Malte Blue) i białe lusterka to główne wyróżniki małego szaleńca. Granatowy - w takim kolorze Twingo Gordini RS prezentuje się na zdjęciach - to nie jedyny lakier dostępny w tym modelu

  • Eko-Gordini z dieslem

    z tych rzeczy. Przynajmniej na razie. Renault Twingo w wersji Gordini otrzyma dwie nowe jednostki, ale obie słabsze od dotychczasowej. Pierwsza to benzynowy, doładowany silnik TCe o pojemności 1,2 l. osiągający równe 100 KM mocy przy 5500 obr/min i 145 Nm momentu obrotowego przy 3000 obr/min. Średnie zużycie

  • Clio Gordini RS dostępne w Polsce

    Wszystko o Renault Clio: parametry, osiągi, opinie Dlaczego taka cena? Pod banderą Gordini nigdy nie wyszło żadne wolne i nudne auto. Listwa zderzaka i dyfuzor w czarnych malowaniach, tylni spojler, ciemne felgi 17"BeBop, oznaczenia RS z tyłu i przodu, oraz logo Gordini po bokach oznajmiają, czego

  • Gordini z wiatrem we włosach

    sportowa rodzina powiększy się o kolejnego członka. Zdaniem wielu, wskrzeszając legendarną markę Renault zwyczajnie rozmienia się na drobne. Co prawda błękitnym Clio RS Gordini jeździ się świetnie, ale w Twingo (więcej o nim tutaj ) nawiązania do sportowych przodków ograniczają się do białych pasów

  • Renault R8 Gordini - niebieskie pudełko

    historii Renault 8 Gordini, czy mi się te myśli tylko przyśniły. W październiku 1964 gości salonu samochodowego w Paryżu zaskoczył widok pudełkowatego, niebieskiego auta z dwoma białymi pasami na nadwoziu. Miało ono zastąpić starzejące się Dauphine Gordini. Kosztujące 11,5 tysiąca nowych franków Renault 8

  • 50 lat Renault 8 Gordini | Święto w Loheac

    Renault Sport R.S. 01 | Imponujący design i wysokie osiągi Ochrzczone mianem "Dnia G 50" wydarzenie to nawiązuje do słynnych "Dni G" - czyli 18 i 19 lipca 1970 r. - kiedy to na torze im. Paula Ricarda tysiące miłośników Renault 8 Gordini spotkały się, aby powitać nadejście nowego modelu - Renault

  • Fabryczni tunerzy - Renault RS, Gordini i Alpine

    Najpierw Gordini. Firmę założył monsieur Amédée Gordini w latach trzydziestych. Początkowo zajmowała się ona tuningiem modeli firmy Simca, z którą zresztą była w ścisłych stosunkach biznesowych. Od lat 50. działa niezależnie, m.in. udzielając się w wyścigach Formuły 1. Od 1969 roku firma Gordini

  • Wielkie marki rozmieniają się na drobne

    Czym było Gordini? To francuski producent samochodów sportowych, który swego czasu brał udział w wyścigach F1 i Le Mans. Był w sportowej elicie rynku motoryzacyjnego. Poza tym to właśnie ta firma sprawiła, że wiele niepozornych modeli Renault (m.in. Dauphine, 8 i 12) po wizycie w warsztacie Gordini

  • Salon Frankfurt 2011 | Renault Twingo | Galeria

    dysponuje mocą 133 KM, Gordini to wciąż "zaledwie" wersja wyposażeniowa, a spragnieni "inności" nadal mogą zindywidualizować swoje Twingo choćby poprzez różnego rodzaju grafiki naklejane na nadwozie. Marcin Lewandowski ZOBACZ TAKŻE: Zakazana reklama Twingo Eko-Gordini z dieslem Renault Twingo - ogłoszenia

Copyright © Agora SA