Honda Accord Crosstour wygląda dość osobliwie, ale przy siostrzanej Acurze ZDX można ją uznać za prawdziwą ślicznotkę. Grill wygląda jakby był wykonany w innej skali, całe auto jest napompowane i ciężkie z wyglądu. Nadanie mu nazwy Accord było dobrym posunięciem marketingowym i może zachęcić klientów pozornie niezainteresowanych tym segmentem. Starszym klientom może przypominać nieco, zwłaszcza w tylnej części nadwozia, stare Accordy hatchback z pierwszej połowy lat osiemdziesiątych, ale czy stylistom rzeczywiście o to chodziło?
Honda z pewnością nie zamierza nawiązywać walki z BMW X6 , ale nie uniknie porównań do SsangYonga Actyon , który zasłużył na miano jednego z najgorszych projektów w klasie SUV . W porównaniu do koreańskiego auta Honda wypada nawet nieźle.
Accord Crosstour to z jednej strony większa, uterenowiona odmiana sedana o tej samej nazwie, z drugiej jest alternatywną propozycją wobec konwencjonalnych SUV-ów z nadwoziem typu kombi . Najbliższą konkurencją będą Nissan Murano i Mazda CX-9 .
Brak oficjalnych informacji o źródle napędu, ale można domniemywać, i to z dużą dozą prawdopodobieństwa, że pod maską znajdzie się sześciocylindrowy silnik 3,7 l o mocy około 300 KM.
Marcin Lewandowski
Lifting Hondy CR-V - ZOBACZ WIĘCEJ