Ankieta sposobem na reklamę

Niemiecka firma Continental postanowiła zareklamować się za pomocą ankiety. Została ona przeprowadzona wśród członków niemieckiego automobilklubu ADAC

Jak wynika z podsumowania ankiety pod hasłem "Monitor opon 2009", przeprowadzonej wśród 4 000 członków niemieckiego automobilklubu ADAC, jeden na czterech ankietowanych wybrałby do swojego auta opony Continental. Podpieranie się autorytetem automobilklubu ADAC to świetne zagranie marketingowe. Bycie członkiem ADAC nie oznacza przecież, że jest się inżynierem, czy innym specjalistą branży oponiarskiej.

Przyglądając się wynikom testów opon 195/65 R 15 T przeprowadzonych przez ADAC przed ostatnim sezonem zimowym widzimy, że nowa opona Continental WinterContact TS830 zajęła drugie miejsce przed Pirelli Winter 190 Snowcontrol i Dunlopem SP Winter Sport 3D, ustępując jedynie oponie Goodyear UltraGrip 7+. Podobnie sytuacja wygląda w teście opon zimowych o rozmiarze 175/65 R 14 T, gdzie znów Continental WinterContact TS800 zajął drugie miejsce przed Goodyearem UltraGrip 7+ i Dunlopem SP Winter Response, ustępując tym razem oponie Vredestein Snowtrac 3.

Nie jest zaskoczeniem, że niemiecki Continental jest najbardziej rozpoznawalną marką opon w swojej ojczyźnie. Nie jest też tajemnicą, że osiąga zazwyczaj bardzo dobre wyniki w testach porównawczych. Jednak wynik ankiety mówiący, że co czwarty "automobilista" zza naszej zachodniej granicy wybrałby opony tej marki może być zaskakujący. Zwłaszcza, że segment premium, do którego Continental jest zaliczany, stanowi w Niemczech jedynie około 30% rynku opon.

A ty, jakiej marki opony premium wybrałbyś do swojego samochodu? Zapraszamy do sondażu poniżej.

Marcin Lewandowski

Orzeł nadlatuje: E-Type Speedster - ZOBACZ TUTAJ

Konkurs: samochodem po Europie - ZOBACZ WIĘCEJ

Samochody: Lotus - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.