Wyostrzona i przełamana błyskawica - Opel przedstawił nowe logo

Błyskawica w okręgu. Ten znak firmowy należący do marki Opel potrafi rozpoznać większość Polaków. Niemiecki producent samochodów nieco zmienił swoje kultowe logo i zaprezentował jego nową interpretację.

Logo o nazwie "Blitz" oznaczające w języku niemieckim "Błyskawicę" przeszło wyraźne zmiany. Znak pioruna ściśle związany z elektrycznością, który teraz stanowi wyraźniejsze odzwierciedlenie podejścia marki Opel do elektromobilności, wygląda inaczej. Przede wszystkim błyskawica została wyostrzona i przełamana pośrodku. Więcej newsów ze świata motoryzacji znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl.

Jak czytamy w komunikacie prasowym na temat nowego logo, nowy znak firmowy będzie nadal trafiać na środek pasa przedniego pojazdów i stanowić centralny element kompasu Opla, jednego z głównych elementów filozofii projektowania producenta samochodów z Russelsheim.

 
Nasz "Blitz" jest teraz bardziej aktualny niż kiedykolwiek wcześniej. Nie tylko symbolizuje nasze zaangażowanie w demokratyzację innowacji i mobilności, ale także wyraża nasze zobowiązanie, by do 2028 roku stać się w pełni elektryczną marką w Europie. W tym roku, nasza gama zelektryfikowanych samochodów obejmie już 15 modeli. Możemy zatem z dumą powiedzieć, że Opel jest elektryczny

– powiedział dyrektor generalny Opla, Florian Huettl.

Niemiecki producent samochodów będzie stopniowo wprowadzał nowe logo w swojej gamie modeli w najbliższych latach, a pierwszy samochód seryjnej produkcji z nowym wizerunkiem marki pojawi się w 2024 roku - to właśnie wtedy w portfolio Opla każdy model oferowanego pojazdu będzie występował w odmianie w pełni elektrycznej. Dyrektor generalny Opla, Florian Huettl zapowiedział jednak, że nowe logo zobaczymy już w tym roku na targach motoryzacyjnych IAA Mobility w Monachium.

Zobacz wideo Policjant kierujący ruchem - tak należy odczytywać wydawane sygnały
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.