Nowy Range Rover Velar. Zmiany są delikatne

Range Rover zaprezentował odświeżonego Velara. Zmiany są jednak ledwo zauważalne.

Range Rover po kilku latach na rynku zdecydował odświeżyć Velara. Są to jednak bardzo subtelne zmiany.

Spodobał Ci się ten artykuł? Więcej wiadomości ze świata motoryzacji znajdziesz na Gazeta.pl

Projektanci Land Rovera nie manipulowali zbytnio stylistyką, ponieważ luksusowy pojazd w dużej mierze zachowuje elegancką stylistykę wersji sprzed liftingu. Zaktualizowane reflektory mają przypominające klejnoty światła do jazdy dziennej i otaczają dyskretnie zmienioną przednią osłonę chłodnicy. Z tyłu dolna część zderzaka została delikatnie unowocześniona.

Zobacz wideo Range Rover - auto ze szlacheckimi korzeniami? Sprawdzamy!

Większe zmiany wprowadzono w kabinie. Można tam znaleźć 11,4-calowy system informacyjno-rozrywkowy Land Rovera z „pływającym" zakrzywionym szklanym ekranem dotykowym. Rozwiązanie to upodabnia go do Range Rovera i Range Rovera Sport.

Pivi Pro może odbierać aktualizacje bezprzewodowe i korzystać z bezprzewodowej obsługi Android Auto i Apple CarPlay. Jest również możliwość bezprzewodowego ładowania telefonu w nowym schowku w konsoli środkowej.

Bezskórzana tapicerka łączy wełnę z poliuretanowymi wstawkami tekstylnymi, a trzy nowe skórzane wnętrza są dostępne w kolorach Cloud, Raven Blue lub Deep Garnet. Aby dodać pikanterii, Land Rover instaluje akcenty Moonlight Chrome na kierownicy, wlotach powietrza i obramowaniach konsoli środkowej. Wychodząc na zewnątrz, klienci mogą teraz zamówić Velara w kolorze Metallic Varesine Blue lub Premium Metallic Zadar Grey.

Auto będzie dostępne w następujących wersjach:

  • P250 – turbodoładowany silnik o pojemności 2 litrów, moc 250 KM, moment obrotowy 364 Nm, napęd na wszystkie koła, skrzynia automatyczna (8 przełożeń)
  • P340 – silnik o pojemności 3 litrów, 340 KM mocy i 480 Nm momentu obrotowego, 0-100 km/h w 6,3 s.
  • P400 – silnik o pojemności 3 litrów, 550 Nm momentu obrotowego, 400 KM mocy, silnik ten działa również z łagodną hybrydą, automatyczna skrzynia biegów (8 przełożeń), napęd na wszystkie koła, 0-100 km/h w 5,5 s.
  • P400e hybryda typu plug-in – akumulator o pojemności 19,2 kWh, odległość na napędzie elektrycznym 64 km, moc ładowania do 50 kW
  • D200 – silnik wysokoprężny czterocylindrowy o pojemności 2 litrów, 204 KM mocy
  • D300 – silnik wysokoprężny sześciocylindrowy o pojemności 3 litrów, 300 KM mocy i 650 Nm momentu obrotowego, 0-100 km/h w 6,5 s.

Jak zatem widać, Range Rover Velar mocno po liftingu się nie zmienił. Został jedynie zaktualizowany do obecnych standardów, ale nic, poza tym.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.