Ferrari Portofino M od Novitec. Ma ponad 700 KM mocy

Portofino M jest na rynku już dwa lata. Wielu tunerów zabrało się za przerabianie tego modelu, teraz przyszła kolej na Novitec.

Spodobał Ci się ten artykuł? Więcej wiadomości ze świata motoryzacji znajdziesz na Gazeta.pl

Kabriolet Portofino M to całkiem stylowe auto. I chociaż jest już na rynku od jakiegoś czasu, to Novitec teraz przedstawiło swoją wersję.

Zobacz wideo Światowa premiera Ferrari Roma

Firma podniosła moc auta do 704 KM i 882 Nm momentu obrotowego. To spora poprawa w stosunku do standardowego modelu, który ma 3,9-litrowy silnik V8 z podwójnym turbodoładowaniem, rozwijający 620 KM i moment obrotowy wynoszący 760 Nm.

Zmiany te były możliwe dzięki dodaniu katalizatorów sportowych, a także modułu „plug-and-play" Novitec N-Tronic, który wprowadza nowo zaprogramowane mapy wtrysku, ciśnienia doładowania i kontroli zapłonu do elektronicznego systemu zarządzania silnikiem. Dzięki tym zmianom Portofino M może przyspieszyć od 0 do 100 km/h w 3,16 sekundy i osiągnąć prędkość maksymalną 325 km/h.

Jeśli to wszystko to dla kogoś za dużo, to firma oferuje również trochę łagodniejszą odmianę. Dysponuje ona mocą 688 KM i 851 Nm momentu obrotowego lub 699 KM i 877 Nm.

Oprócz zmian związanych z silnikiem, Portofino M może być wyposażony w szereg akcesoriów z włókna węglowego, w tym przedni splitter, boczne progi i tylny spoiler. Klienci mogą również zamówić otwory wentylacyjne maski z włókna węglowego i obramowania wlotu powietrza.

Aby uzyskać bardziej sportową sylwetkę, model można wyposażyć w sportowe sprężyny, które zmniejszają prześwit o około 35 mm. Firma połączyła siły z Vossen, aby zaoferować 21- i 22-calowe koła.

Novitec również oferuje swoim klientom szeroką gamę skór i Alcantary, którą można umieścić w kabinie.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.