• Link został skopiowany

Kolejny powód zadowolenia dla Toyoty. Wartość rezydualna Corolli Cross po trzech latach bardzo wysoko

Firma analityczna przygotowała prognozy, ile utrzyma na wartości Corolla Cross po trzech latach. Jak się okazuje całkiem sporo.
Toyota Corolla Cross Hybrid
Fot. Toyota

Spodobał Ci się ten artykuł? Więcej wiadomości ze świata motoryzacji znajdziesz na Gazeta.pl

Corolla Cross to nowy kompaktowy SUV z hybrydą piątej generacji, który dostarczony zostanie do pierwszych polskich klientów już niedługo. Można się zastanawiać, ile taki samochód zachowa swojej wartości, gdyby był odsprzedawany po kilku latach. Są już prognozy.

Zobacz wideo Recenzujemy Toyotę Corollę w wersji kombi

Według analiz firmy INFO-EKSPERT Corolla Cross w wersji Comfort po 3 latach i pokonaniu 90.000 km zachowa aż 63,4 proc., a z napędem na cztery koła – 62,8 proc. początkowej wartości. Z kolei w wersji Style zachowa według prognoz 63,2 proc. ceny zakupu po 36 miesiącach. Jeśli wybierzemy napęd AWD-i, auto utrzyma 62,6 proc. początkowej wartości. Przeprowadzono również prognozy dla specjalnej wersji Premiere Edition. Według specjalistów INFO-EKSPERT zachowa ona po 3 latach 63,1 proc. początkowej ceny, zaś odmianę z napędem AWD-i będzie można odsprzedać średnio za 62,7 proc. ceny zakupu.

Jak zatem widać podstawowa wersja zachowuje największą wartość po spełnieniu powyższych wytycznych. Auto z podstawowym wyposażeniem ma pełny zestaw systemów bezpieczeństwa Toyota T-MATE, nowy system multimedialny Toyota Smart Connect z ekranem dotykowym HD 10,5 cala i nawigacją Connected z mapami online, a także dwustrefową klimatyzację automatyczną z nawiewami w drugim rzędzie siedzeń, sportowe przednie fotele z pełną regulacją, 17-calowe felgi aluminiowe i pełne światła LED.

Corolla Cross otrzymała pod maską układ napędowy z silnikiem 2.0 o łącznej mocy 197 KM, który rozpędza auto od 0 do 100 km/h w 8,1 s. Silnik elektryczny natomiast dysponuje 113 KM mocy. Jak wcześniej wspomniano, auto jest dostępne w wariancie z napędem na cztery koła AWD-i, opartym na współpracy układu hybrydowego z dodatkowym silnikiem elektrycznym przy tylnej osi.

Więcej o: