W naszej galerii znajdziecie kilka zdjęć, jakimi pochwalił się dzisiaj rumuński producent. Dacia jest gotowa na rewolucję i zmiany, a nowy wygląd to pierwsze co zauważamy. Zupełnie nowy logotyp trafi do wszystkich samochodów producenta. Od Sandero po Dustera i Joggera. Więcej informacji o premierach w motoryzacji znajdziesz na stronie głównej gazety.pl.
Nowy logotyp to połączenie liter D oraz C. Emblemat nazywa się Dacia Link i ma symbolizować "więzi zaufania między Dacią a jej klientami". Trafi nie tylko na przód, ale też m.in. na kołpaki kół oraz interfejs systemu multimedialnego. Z kolei z tyłu i na kierownicy nowe Dacie będą miały stylizowany napis "Dacia". Producent i tutaj wyjaśnia jego znaczenie - litery z minimalistycznym designem symbolizują ducha marki, czyli "solidność i to co najważniejsze".
Do palety kolorów zostaną dodane nowe pozycje, a zdecydowanie najważniejszą z nich będzie Lichen Khaki. To właśnie w tym kolorze Dacie pozują do premierowych zdjęć prasowych. Odcień inspirowany jest naturą.
Kolejny krok to uproszczenie oferty, by była jak najbardziej przejrzysta. Już niedługo w cennikach pojawią się nowe pozycje:
Essential to wersja najbardziej przystępna. Expression to nowe serce gamy. Journey to wersja najlepiej wyposażona z Extrême, bardziej terenową.
Weszliśmy na stronę producenta, żeby sprawdzić, jak wycenione będą nowe modele, ale trzeba dać marce jeszcze chwilę. Po przeklikaniu się i próbie wejścia w nowy cennik wyskoczył taki komunikat:
Co oczywiście nie oznacza, że nie da się na stronie znaleźć konkretnych cen. Poniżej wypisaliśmy aktualne wyjściowe ceny. Możliwe, że wraz z uproszczeniem oferty trochę się zmienią: