Kolejny wyciek z Ministerstwa Przemysłu i Technologii w Chinach. Lynk & CO 03 wygląda bardziej sportowo

Lynk & CO 03 jest na rynku od 2018 r. Nic więc dziwnego, że doczekał się właśnie liftingu. Pierwsze zdjęcia wyciekły z Ministerstwa Przemysłu i Technologii Informacyjnych w Chinach.

Spodobał Ci się ten artykuł? Więcej wiadomości ze świata motoryzacji znajdziesz na Gazeta.pl

Lynk & Co 03 jest na rynku od 2018 roku, więc nadszedł czas na aktualizację stylizacji. Jak często bywa w Chinach, zanim nastąpi oficjalny debiut, to pierwsze zdjęcia wyciekają z tamtejszego Ministerstwa Przemysłu i Technologii Informacyjnych. Widać, że producent zdecydował się na konkretne zmiany.

Zobacz wideo Czego nie wiesz o nowym SUV-ie Volvo C40? Sprawdzamy najnowsze technologie oraz możliwości systemu pokładowego

Z profilu sedan zachowuje te same panele co dotychczas. Największe zmiany wprowadzono z przodu i tyłu auta.

Z przodu nowy zderzak stara się wyglądać sportowo, a wszystkie wloty są połączone w jedną całość. Widoczna jest konstrukcja, która dzieli reflektory na dwie części. Dolne światła wykorzystują LED-y, a pomiędzy nimi, a wlotami powietrza poniżej znajduje się próg w kolorze nadwozia. W okolicach maski zamontowano drugą część świateł.

Z tyłu tablica rejestracyjna została przeniesiona na zderzak, który otrzymał również bardziej uwydatniony dyfuzor, podwójne owalne rury wydechowe i większe sztuczne otwory wentylacyjne po bokach. Co się tyczy świateł, to już przed liftingiem były połączone czarnym paskiem, ale teraz liczba diod LED została zwiększona, pozostawiając mniej miejsca na napis Lynk & Co.

Oprócz standardowego modelu (czerwony) na zdjęciach widać również bardziej sportowy wariant 03+ (żółty z czarnym dachem). Auto będzie sprzedawane z różnymi felgami aluminiowymi i bardziej wyszukanym zestawem nadwozia, w tym rozbudowanymi progami, przestylizowanym tylnym spojlerem, większym dyfuzorem i czterema rurami wydechowymi.

Lynk & CO 03 będzie dostępny w czterech wersjach napędowych. Dostępny będzie turbodoładowany czterocylindrowy silnik spalinowy o pojemności 2,0 litrów. Generować on będzie 218 KM mocy w modelu podstawowym, 254 KM w średniej wersji, a także 265 KM w nastawionym na osiągi Lynk & Co 03+.

Dostępna będzie również wersja hybrydowa składająca się 1,5-litrowego silnika spalinowego i silnika elektrycznego. Na wzór Volvo. Trzeba pamiętać, że Lynk & Co 03 dzieli architekturę z kilkoma modelami, w tym niedawno odnowionym Volvo XC40 i Geely KX11.

Odświeżony Lynk & Co 03 zostanie prawdopodobnie zaprezentowany w nadchodzących miesiącach, a sprzedaż ruszy niedługo potem.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.