Jeep rusza w Polsce z zamówieniami na nowego Grand Cherokee. Chodzi o hybrydę plug-in

Jeep ruszył z przyjmowaniem zamówień na nowa generację Grand Cherokee 4xe Plug-In Hybrid. I to na całą gamę.

Spodobał Ci się ten artykuł? Więcej wiadomości ze świata motoryzacji znajdziesz na Gazeta.pl

Wreszcie przyszedł ten moment. Można oficjalnie zamawiać nowego Grand Cherokee. Na pierwszy ogień poszły rynki Włoch, Francji, Niemiec i Polski. Jednak w najbliższym czasie również pozostałe główne rynki europejskie będą miały możliwość zamawiania własnych egzemplarzy.

Zobacz wideo Są tacy, którzy twierdzą, że to nie jest prawdziwy Jeep. Są w błędzie. Sprawdzamy Jeepa Compass PHEV 4xe

W Europie Grand Cherokee jest oferowany wyłącznie w wersji 4xe Plug-In Hybrid. W Polsce będą dostępne następujące wersje: Limited 4xe, Trailhawk 4xe, Overland 4xe i Summit Reserve 4xe. Każda wersja charakteryzuje się innym wykończeniem i specyfiką.

Nowy Grand Cherokee ma pojawić się w polskich salonach w czwartym kwartale tego roku. Firma ma nadzieję, że wprowadzenie flagowego modelu pozwoli umocnić pozycję ich modeli z serii 4xe.

Pierwszy Grand Cherokee zaprezentowany został w 1992 r. Piąta generacja Jeepa Grand Cherokee opiera się na swoim dziedzictwie najczęściej nagradzanego SUV-a w historii i oferuje zupełnie nową architekturę pojazdu, nowy napęd hybrydowy plug-in, zmieniony wygląd nadwozia, nowe wnętrze oraz innowacyjne technologie w segmencie pełnowymiarowych SUV-ów. Marka zmierza w kierunku swojej przyszłości pod hasłem „Zero Emission Freedom" („Wolność bez emisji"), a nowy model ma być najbardziej zaawansowanym technologicznie i udoskonalonym pod względem napędu 4x4 Jeepem Grand Cherokee w historii.

Grand Cherokee 4xe to pierwszy w historii Grand Cherokee z napędem hybrydowym plug-in. To znak na dalszą elektryfikację gamy modelowej Jeepa. Auto w trybie elektrycznym ma mieć możliwość przejechania 48-51 km. Ma dysponować mocą 380 KM i 637 Nm momentu obrotowego.

W Polsce ceny Grand Cherokee 4xe Plug-In Hybrid zaczynają się od 379.000 złotych za wersję Limited. Najdroższa odmiana Summit Reserve kosztować ma od 460.000 złotych. Wykorzystuje ona napęd 4WD Quadra-Drive II z ELSD.

Więcej o: