Mercedes-AMG GT 63 i 63S z kilkoma ulepszeniami. Są prawie niewidoczne

Mercedes-AMG wprowadza zmiany w modelach 4-drzwiowych GT 63 i 63S. Są to jednak zmiany, które dostrzeże jedynie fan marki.

Spodobał Ci się ten artykuł? Więcej wiadomości ze świata motoryzacji znajdziesz na Gazeta.pl

Raz na jakiś czas przyda się aktualizacja modelu. Mercedes wyszedł z takiego założenia przy 4-drwiowym AMG GT 63 i 63S. jednak te zmiany są na tyle kosmetyczne, że nikt ich nie zauważy.

Zobacz wideo Sportowa elegancja? Te dwie wykluczające się cechy doskonale łączy Mercedes E300 coupe

Ulepszając wygląd zewnętrzny GT 63 i GT 63 S, projektanci Mercedes-AMG zapożyczyli przedni pas z istniejącego flagowego GT 63 S E Performance. W związku z tym zewnętrzne wloty powietrza są nieco szersze niż wcześniej, a każdy zawiera trzy pionowe żebra w przeciwieństwie do poziomych żeber w modelach przed faceliftingiem.

Mercedes spowodował również, że odświeżone 63 i 63S mają więcej elementów do konfigurowania. Na przykład gama kolorów powiększyła się i obejmuje teraz Arabian Grey, Cashmere White Magno i China Blue. W sumie kupujący mogą teraz wybierać spośród czterech matowych lakierów, pięciu odcieni metalicznych i dwóch kolorów jednolitych, w tym nowych odcieni Starling Blue Metallic i Starling Blue Magno. Oferowany jest również nowy Pakiet Nocny AMG II oraz połączenie Pakietu Nocnego i Pakietu Zewnętrznego Włókna Węglowego AMG.

Kuloodporny Mercedes S 580 4MATIC INKASMercedes klasy S od INKAS zatrzyma strzał z kałasznikowa

Niemcy również rozszerzyli ofertę dotyczącą wnętrza. Dodano nową skórę Nappa i pikowanie w romby. Jest też dwukolorowa kierownica AMG Performance i dywaniki AMG z wysokim włosiem z wyszytym napisem AMG. Ponoć to nie jest ostatnie słowo Mercedesa w najbliższych latach.

Zmianom również uległ standardowy system zawieszenia AMG Ride Control+. Konfiguracja opiera się na zawieszeniu Mercedes-Benz Air Body Control i zawiera elektronicznie sterowane adaptacyjne i regulowane amortyzatory. Ma to poprawić właściwości jezdne i lepiej tłumić nierówności.

Jeśli chodzi o silniki to nie wprowadzono zmian.

Więcej o: