Już drugi rok wspieramy Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Tym bardziej cieszymy się, że tym razem, po raz pierwszy uruchomiliśmy specjalną opcję w aplikacji. Dzięki usłudze "Uber z WOŚP", w zbiórkę od ponad miesiąca włączali się bardzo chętnie zarówno pasażerowie jak i kierowcy we wszystkich miastach w Polsce, w których działa Uber. Dziękujemy każdemu użytkownikowi, który przy zamawianiu przejazdu wybrał opcję "Uber z WOŚP" i tym samym przekazał 5 złotych od siebie na rzecz Fundacji. Aby ta pomoc była jeszcze bardziej widoczna, jako firma zdecydowaliśmy się przekazać całą prowizję z dobroczynnych przejazdów na tegoroczną zbiórkę. Ćwierć miliona złotych to suma, z której wszyscy możemy być dumni
- mówi Michał Konowrocki, Dyrektor Zarządzający Uber Poland. Do rekordowych ponad 136 milionów złotych zebranych przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy cegiełkę dorzucił Uber i jego użytkownicy.
Z okazji jubileuszowej edycji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, Uber uruchomił specjalną opcję przejazdu "Uber z WOŚP". Dzięki niemu każdy użytkownik mógł dopłacić 5 złotych do przejazdu, aby Uber mógł ją wpłacić Fundacji. Dodatkowo firma przekazała równowartość całego swojego przychodu z tych przejazdów, dzięki czemu pomoc jest jeszcze większa. W sumie wyszło około 250 000 złotych, a więc naprawdę znacząca kwota.
Z ciekawostek, jakie udostępnił Uber dowiedzieliśmy się, że najwięcej wpłat dokonali Warszawiacy. Na podium znaleźli się także użytkownicy aplikacji z Wrocławia oraz Poznania. Podczas akcji zbierania pieniędzy na WOŚP w aplikacji trwała specjalna rywalizacja. Na osobę, która najwięcej razy skorzysta z opcji "Uber z WOŚP" czekał złoty bilet na miesiąc darmowych przejazdów. Zwyciężył użytkownik z Warszawy - dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy pojechał aż 37 razy.
Oprócz donacji zebranych za pośrednictwem platformy, na organizację jubileuszowego 30. finału, Uber przekazał 10 000 kodów na darmowe przejazdy dla WOŚP o łącznej wartości powyżej 300 000 zł.