Kia Ceed dostępna będzie w Polsce z szeroką ofertą wersji silnikowych. Kierowcy będą mogli wybrać jednostki benzynowe i wysokoprężne, a w kombi dostępna jest jeszcze ładowana z gniazdka hybryda. W pozostałych wersjach będzie można wybrać hatchbacka lub kombi. Dopłata do praktyczniejszej wersji waha się od czterech do pięciu tysięcy złotych. Warto też zaznaczyć, że 160-konną benzynę 1.5 T-GDI będzie można zamówić nie tylko w klasycznej wersji, ale także jako miękką hybrydę. W dieslach MHEV będzie standardem.
Silniki benzynowe:
Silniki wysokoprężne:
Hybryda ładowana z gniazdka
Polski oddział Kii przyszykował sporo wersji wyposażenia. Oprócz klasycznych S (od 69 990 zł), M (od 77 490 zł) i L (od 83 990 zł) dostępne będą także Business Line oraz usportowiona GT Line. W cenniku znajdziemy także topową GT, oczywiście zarezerwowaną dla 204-konnego silnika, który robi z Ceeda drapieżnego, może nie hot, ale na pewno warm hatcha. Cieszy, że już w tych podstawowych wersjach odświeżona Kia Ceed zaoferuje sporo przydatnego wyposażenia.
W wersji S to m.in.:
Bardzo rozsądnie prezentuje się wersja M, która poszerza eSkę m.in. o:
A wyposażenie z L to jeszcze:
Kia Ceed po faceliftingu 2021 Kia
Nowe Ceedy mają przeprojektowany grill z wyraźnymi metalizowanymi akcentami. W wersji hybrydowej jest on natomiast całkowicie zabudowany. Po jego bokach projektanci zastosowali nowe reflektory LED składające się z trzech segmentów, a nie tak jak było dotychczas z czterech. Z tyłu w wersji pięciodrzwiowego hatchbacka na poziomie wyposażenia GT-Line lub tylko GT, Ceed ma zmienione światła składające się z 48 punktów w formie plastra miodu pod przyciemnionym kloszem. Projektanci zmodyfikowali również zderzaki. W szczególności na przednim widać czarne akcenty, które wizualnie mają przedłużać wloty powietrza. Dopełnieniem zmian są nowe 17- i 18-calowe felgi aluminiowe oraz cztery nowe kolory nadwozia: Experience Green, Yucca Steel Grey, Machined Bronze i Lemon Splash.
Wewnątrz zmiany są raczej skromne. Kupujący będą mieli ten sam zestaw elektronicznych wskaźników o wymiarze 12,3’’ oraz dotykowy ekran od multimediów 10,25’’. Dostępnych będzie pięć opcji tapicerki – z których trzy debiutują w wersji po faceliftingu – wraz z nowo zaprojektowaną gałką zmiany biegów dla wersji GT-Line i GT. Co się tyczy technologii, to odświeżone Ceedy otrzymują bezprzewodowe podłączenie do Apple CarPlay i Android Auto, a także port ładowania USB w konsoli środkowej dla pasażerów z tyłu. Do tego będzie można zamówić podgrzewane tylne siedzenia, dwustrefową automatyczną klimatyzację i nagłośnienie JBL.