Opel Grandland X Hybrid z polską ceną. Hybrydowy SUV od 162 850 zł

Do tej pory hybrydowy Opel Grandland X dostępny był tylko w topowej, 300-konnej wersji Hybrid4 z napędem AWD. Teraz do oferty dołączył słabszy SUV z napędem na przód. Grandland X Hybrid kosztuje 162 850 zł.

Opel Grandland X dostępny jest już w wydaniu hybrydowym. To bardzo mocna, bo aż 300-konna wersja Hybrid4, która oferuje kierowcy napęd AWD. W Polsce cennik takiego Grandlanda X otwiera 194 450 zł, a więc dość sporo. Niedawno jednak Opel zaprezentował odmianę Hybrid. To również hybryda typu plug-in (ładowana z gniazdka), ale wyraźnie słabsza. Turbodoładowany benzynowy silnik 1.6 dostarcza 180 KM, a pojedynczy motor elektryczny - kolejne 110 KM (w Hybrid4 pracują dwa elektryki). Łączna moc hybrydowego układu to 224 KM mocy i 360 Nm maksymalnego momentu obrotowego. W trybie sportowym Grandland X Hybrid ma się rozpędzać od 0 do 100 km/h w 8,9 sekundy i osiągać 225 km/h prędkości maksymalnej.

W trybie elektrycznym SUV przejedzie nawet 57 km, czyli o parę km więcej niż mocniejsza wersja. Zasięg zmierzono oczywiście zgodnie z nową normą WLTP. Pojemność baterii to 13,2 kWh. Producent podaje, że przy użyciu ładowarki 7,4 kW będzie je można naładować do pełna w niecałe 2 godziny. Średnie deklarowane zużycie benzyny to 1,4-1,5 l/100 km.

Opel Grandland X Hybrid - ceny w Polsce

Właśnie poznaliśmy cennik nowej wersji Grandlanda X:

  • Opel Grandland X Hybrid Enjoy - od 162 850 zł
  • Opel Grandland X Hybrid Design Line - od 169 750 zł
  • Opel Grandland X Hybrid Elite - od 168 950 zł
  • Opel Grandland X Hybrid - od 178 450 zł

Przypomnijmy, ceny wersji Hybrid4 startują od 194 450 zł.

>>> Zobacz. Hybrydy Plug-in mają wiele zalet. Ważne, jak są użytkowane:

Więcej o:
Komentarze (7)
Opel Grandland X Hybrid z polską ceną. Hybrydowy SUV od 162 850 zł
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: misjek

    Oceniono 2 razy 2

    Jak hybrydowy suv to tylko rav4, tam ta technologia jest udoskonalona do granic, bo właśnie toyota doskonali hybrydy od 20 lat

  • ghs blar

    Oceniono 4 razy 2

    1.5l/100km. Zapomnieli dodać. Że w testach 50kilometrowych. Po to tak śmieszne baterie. Kolejne 50 już ze średnią 10l/100km. Bo trzeba baterie doładować. Następna setka już 20% więcej niż odpowiednik wyłącznie spalinowy. Bo trzeba wozić dedykowe 200kg. A pełnej mocy z racji blokad wykorzystać się nie da. Inaczej robiłby setkę w 7 sekund. A wykorzystanie maksymalne daje możliwość na odcinku kilku kilometrów. O tym wszystkim się nie mówi bo głośno. Bo po co. Plebs ma łykać jak pelikany i kupować kupować kupować. Bo hybrudy są trendy, eko, h6brydy to przyszłość. Pier olenie o szopenie. Będzie hit na miarę dotychczasowego Grandlanda. Co ja mówię, znacząco większy!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX