Nowy Peugeot 2008 ma już polski cennik. Nie jest tanio, ale jest dobrze

Segment B-SUV powoli zaczyna pękać w szwach - na rynek wkraczają coraz to nowe modele. Do debiutu szykuje się także zupełnie nowy Peugeot 2008. I za tę nowość niemało zapłacimy.

Peugeot 2008 powstał na zupełnie nowej platformie, co pozwoliło uzyskać bardziej przestronne wnętrze, a także szeroką ofertę jednostek napędowych. Peugeot 2008 jest jedynym przedstawicielem swojego segmentu, który występuje także w wersji elektrycznej. Do tego nowoczesny design i najnowsze systemy bezpieczeństwa. Całość startuje z progu cenowego 79 900 zł.

Nie tani, ale dobrze wyposażony

Bazową wersją Peugeota 2008 będzie odmiana Active z silnikiem 1.2 PureTech o mocy 100 KM. W standardzie otrzymamy LED-owe oświetlenie (z przodu i z tyłu), tylne czujniki parkowania, i-Cockpit (wirtualne zegary), manualną klimatyzację, przednie i tylne szyby elektryczne, wielofunkcyjną kierownicę, wiodące systemy bezpieczeństwa oraz system multimedialny z 7-calowym dotykowym ekranem. Zatem lista wyposażenia standardowego poniekąd usprawiedliwia wysoką cenę bazowej odmiany.

Peugeot 2008 (2019)Peugeot 2008 (2019) fot. Peugeot

W wyższej wersji Allure znajdziemy m.in. i-Cockpit z cyfrowymi zegarami 3D, 17-calowe felgi ze stopów lekkich, przełącznik zmiany trybów jazdy, automatyczną klimatyzację (jednostrefową), bezkluczykowy dostęp do auta, lusterko fotochromatyczne, dodatkowe elementy dekoracyjne nadwozia oraz konsolę centralną z podłokietnikiem.

Do usportowionej wizualnie wersji GT Line Francuzi dołożyli światła Full LED, przednie czujniki parkowania i ambientowe oświetlenie wnętrza. Jak na GT przystało, na pokład trafiły też sportowe fotele i dodatkowe elementy stylistyczne nadwozia. "Prawdziwa" odmiana GT zaoferuje podgrzewanie foteli, 18-calowe aluminiowe felgi i topowy system multimedialny z ekranem dotykowym o przekątnej 10 cali.

Cennik

Bazowa wersja startuje z poziomu 79 900 zł. Ten sam silnik (1.2 PureTech 100 KM) w wersji Allure jest prawie 10 tys. zł droższy - kosztuje 89 400 zł. Najtańsza odmiana 130-konna kosztuje 87 200 zł. Decydując się na diesla w wersji Active zapłacimy 88 400 zł, a za topową dla wariantu wysokoprężnego wersję GT Line zapłacimy 105 400 zł. Odmiana GT jest dostępna tylko w jednej wersji silnikowej - 1.2 PureTech o mocy 155 KM. Jednostka jest zestawiona z ośmiobiegową przekładnią automatyczną i figuruje w cenniku kwotą 126 200 zł.

Peugeot 2008 2020Peugeot 2008 2020 fot. Peugeot

Więcej o:
Komentarze (7)
Nowy Peugeot 2008 ma już polski cennik. Nie jest tanio, ale jest dobrze
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • ghs blar

    Oceniono 4 razy 4

    No i się pomyliłem. Nie doceniłem zdolnosci przeszacowania peugeota.Jednak nie 70 ale 80 tyś za golasa. Diesel rzeczywiście 90. Ale za to doposażony automat 125 tyś a nie ze 105 jak myślałem. Ile będzie kosztował ten magiczny elektryk to już nie podali. Bo wstyd pisać. Cena ponad x2 w stosunku do golasa. By wypalić paliwa nim za 80 tyś trzeba przejachać nim 260 tyś km. A by potem zacząć zarabiać na tym prąd musiałby być za darmo. Eko sreko.

  • Gość: obywatel

    Oceniono 3 razy 3

    80 tys zl za marne 100 Km benzyna to kolejne nieporozumienie cenowe. To piekny wózek i zawojowałby Europe, gdyby nie pazernosc idiotów! To przykład pogrzebu przed narodzinami! zapominam o tym modelu! Czesc !

  • Gość: zawodowiec

    0

    Śmierć za zycia- taki bedzie jego zywot ! Co z tego, ze autko faktycznie jest piekne- kiedy cenowo to tragedia i musi paść bardzo szybko. !!

  • Gość: Zbigniew

    Oceniono 2 razy 0

    Peugeot kupił Opla i teraz chce się odkuć na klientach kupujących nowe auta, Pazerny jak to Francuz!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX