Mazda CX-30 - ceny w Polsce. Ponad 100 tysięcy zł w podstawie, ale od razu z bogatym wyposażeniem
Mazda CX-30 została wyceniona bardzo podobnie jak spokrewniona Mazda 3. Jest drogo, ale Japończycy nie chcą się bawić w wabiki cenowe. Od razu oferują bogate wyposażenie.
Mazda CX-30 zaczyna się już pojawiać w polskich salonach. Można na nią składać zamówienia i poznaliśmy cennik nowego modelu. W Polsce Mazda CX-30 będzie dostępna z dwoma silnikami do wyboru - 2.0 SkyActiv-G o mocy 122 KM oraz innowacyjnym 2.0 SkyActiv-X o mocy 180 KM. Wyjściowo Mazda CX-30 została wyceniona na niecałe 102 tysiące zł.
Mazda CX-30 - ceny w Polsce:
- SkyActiv-G 2.0 122 KM, skrzynia ręczna - od 101 900 zł
- SkyActiv-G 2.0 122 KM, automat - od 109 900 zł
- SkyActiv-X 2.0 180 KM, skrzynia ręczna - od 120 900 zł
- SkyActiv-X 2.0 180 KM, automat - od 128 900 zł
Wyposażenie Mazdy CX-30
Mazda CX-30 jest samochodem drogim, ale wysoką cenę wyjściową ma rekompensować długa lista wyposażenia, które kierowca dostaje bez dodatkowych opłat. Bazowa wersja wyposażenia nowej Mazdy CX-30, Kai, oferuje m.in.:
- Klimatyzacja manualna
- Kolorowy wyświetlacz head-up na przedniej szybie
- Cyfrowe zegary (7”)
- Multimedialny system rozrywki i łączności Mazda Connect (z ekranem 8,8”)
- System nawigacji Mazda
- Ergonomiczny system sterowania HMI (pokrętło wielofunkcyjne)
- Radio FM i radio cyfrowe (DAB)
- Zestaw głośnomówiący Bluetooth
- 2× USB
- Gniazdo 12V
- Centralny podłokietnik dla kierowcy i pasażera
- Przycisk do uruchamiania silnika
- Centralny zamek
- Elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne
- Skórzana kierownica i gałka dźwigni zmiany biegów
- Lusterka w osłonach przeciwsłonecznych z podświetleniem
- System dynamicznej stabilizacji toru jazdy (DSC) z elektronicznym układem kontroli trakcji (TCS)
- Zaawansowany system zwiększania przyczepności pojazdu (G-Vectoring Control+)
- Elektromechaniczny hamulec postojowy z funkcją Autohold
- Układ wspomagający ruszanie na wzniesieniu (HLA)
- Przednie i boczne poduszki powietrzne + kurtyny powietrzne + poduszka kolanowa dla kierowcy
- System monitorowania martwego pola (BSM)
- Inteligentne wspomaganie hamowania (SBS)
- Adaptacyjny układ utrzymywania stałej prędkości (aktywny tempomat – MRCC)
- System wspomagający hamowanie (SCBS)
- System rozpoznający znaki ograniczenia prędkości (TSR)
- System wspomagający utrzymanie pojazdu w pasie ruchu (LAS)
- Czujnik deszczu i zmierzchu (inteligentne wycieraczki i automatyczne światła mijania)
- Czujniki parkowania tylne
POPULARNE
NAJNOWSZE
-
Opinie Moto.pl: nowa Dacia Sandero. Mały-wielki problem. Dla konkurencji
-
Z USA ściągamy najciekawsze auta. Niski wiek, duże silniki oraz... wypadki na koncie
-
Dźwięki ciszy. Po co sztuczne brzmienie silnika w elektrycznym samochodzie? [MOTO 2030]
-
Sprawdzamy nową ofertę Toyoty. Popularne modele teraz w dobrej cenie
-
Zmiany w przeglądach w 2021 r. Zdjęcia, które zrobi diagnosta to tylko początek listy
- Dealer niechcący sprzedał samochód demo. W wigilię zadzwonił do klienta, że musi zwrócić Forda Bronco. Ten myślał, że to żart
- Opel Grandland X Hybrid4 - samochód, który ma wszystko. Flagowy okręt we flocie niemieckiego producenta
- Mercedes EQA - debiutuje kolejny samochód elektryczny. Kompaktowy SUV bazuje na GLA
- Nowy McLaren 675LT to demon prędkości. Mieli oponami na czwartym biegu i rozpędza się do 328 km/h [WIDEO]
- Nowe życie Lancii? Koncern Stellantis chce, żeby była marką premium
Forum
- szybkość ładowania sam. el. nie jest już problemem (8)
- OT - nie miałem racji w sprawie 15latka (34)
- Uszkodzone lusterko Belgia (27)
- Posłuchali rady trypla. Dziecko walczy o życie. (38)
- Kuligi rozpoczęto. Chociaż sezon już sie kończy. (28)
- OT czarny humor jak jedzenie... (41)
- Dlaczego ubezpieczenia są drogie (60)
- Pizdowatość drogowa. (67)
- Prawko kat B i nowe uprawnienia (10)
- Kuligi czas zacząć. (61)