Nowe Audi S5 i S5 Sportback w Europie będą napędzane trzylitrowym, wysokoprężnym silnikiem TDI o mocy 347 KM i 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Standardem jest napęd quattro i automatyczna skrzynia Tiptronic. Każde S5 jest miękką hybrydą z instalacją 48V. Auto sprawdzi się w długich trasach, bo ma się cechować niskim zużyciem paliwa. Deklarowane to 6,2 l/100 km.
Polskich cen jeszcze nie znamy. W Niemczech nowe S5 wyceniono na 65 300 euro.
Podobnie jak w przypadku nowych Audi S6 i S7, tylko w europejskich salonach znajdziemy wersję wysokoprężną. Poza Europą Audi S5 i S5 Sportback będą oferowane z benzynowym silnikiem 3.0 TFSI o mocy 355 KM i 500 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Benzynowe S5 rozpędza się do 100 km/h w 4,4 s.
W europejskiej ofercie wciąż kupić można benzynowe Audi RS5 z jednostką 2.9 TFSI o mocy 450 KM. Topowa wersja kosztuje 414 900 zł.