Dawcą organów dla nowej Toyoty GR Supry jest oczywiście nowe BMW Z4. Auta łączy tak wiele, że trudno będzie uciec od porównań.
Na szczycie oferty nowego BMW Z4 znajduje się wersja Z4 M40i. Zasila ją sześciocylindrowy silnik rzędowy o pojemności 3-litrów. W Europie taki zestaw zapewnia 340 KM, 500 Nm i przyspiesza do „setki” w 4,6 sekundy. Prędkość maksymalna to 250 km/h. Sercem Toyoty GR Supry będzie dokładnie ta sama jednostka.Osiągi? Topowa Supra będzie trochę lepiej przyspieszać od roadstera z Bawarii - 4,3 sekundy do pierwszej setki i 250 km/h prędkości maksymalnej.
W ofercie nowej Supry dostępna będzie także mniejsza i tańsza 4-cylindrowa jednostka o pojemności 2,0 l. Za ten silnik również odpowiada BMW. Słabsza Supra ma się legitymować przyspieszeniem do 100 km/h na poziomie 5,3 sekundy. Prędkość maksymalną również ograniczono do 250 km/h.
Taką Suprę możemy porównać z BMW Z4 sDrive30i, które ma pod maską 2-litrowy silnik o mocy 258 KM (400 Nm). Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 5,4 sekundy. Prędkość maksymalna to 250 km/h. A więc praktycznie identycznie jak w GR Suprze.
Nowy roadster BMW w Polsce będzie oferowany jest w wydaniu Z4 sDrive20i. Pod maską pracuje 4-cylindrowy, rzędowy silnik benzynowy o pojemności dwóch litrów. Jednostkę połączono z 8-biegową skrzynią automatyczną. Cały zestaw generuje 197 KM maksymalnej mocy i 320 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,6 s., a jego prędkość maksymalna to 240 km/h.
Toyota nie będzie miała odpowiednika dla najsłabszego BMW Z4.