Renault Megane R.S. Trophy - cennik 2019. O 20 KM więcej
Renault wprowadza do polskiej oferty mocniejszą odmianę swojego kompaktowego hot hatcha. Wiemy już, ile kosztuje Renault Megane R.S. Trophy.
Nowe Renault Megane R.S. Trophy będzie kosztowało w Polsce 142 900 zł lub 149 900 zł, jeżeli zdecydujemy się na dwusprzęgłowy automat EDC.
Dzięki modyfikacjom układu turbo oraz układu wydechowego uzyskano dodatkowe 20 KM w porównaniu do wersji R.S. Oznacza to, ze Nowy Megane R.S. Trophy oferuje pod maską okrągłe 300 KM. Renault chwali się, że zastosowana technologia pochodzi z Formuły 1, gdzie Francuzi nie tylko dostarczają silniki, ale także wystawiają własny zespół fabryczny.
Renault Megane R.S. Trophy 2019 fot. Renault
Wybrane elementy bazowego wyposażenia:
- System 4 kół skrętnych 4CONTROL
- Funkcję Launch Control i Multi Change Down (dostępne wyłącznie dla wersji z automatyczną skrzynią biegów EDC)
- System wspomagania przy ruszaniu pod górę (HSA)
- System kontroli pasa ruchu
- System ostrzegania o nadmiernej prędkości z funkcją rozpoznawania znaków drogowych
- Ręczny hamulec postojowy (skrzynia manualna) lub automatyczny hamulec postojowy elektromechaniczny (skrzynia EDC)
- Klimatyzację automatyczną dwustrefową
- System wspomagania parkowania tyłem
- System multimedialny R-LINK 2 z nawigacją, mapą Europy w wersji rozszerzonej, radioodtwarzaczem cyfrowym (DAB) z Bluetooth®, USB/jack, z ekranem dotykowym 7”
- System MULTI-SENSE
- Zespół zegarów i wskaźników z kolorowym ekranem TFT 7
- Konsolę centralną z podłokietnikiem regulowanym wzdłużnie, schowkiem w podłokietniku i dwoma miejscami na kubki (skrzynia manualna) lub schowkiem z roletą (skrzynia EDC)
- Kierownicę z regulacją wysokości i głębokości, pokrytą skórą
- Fotel kierowcy z regulacją wysokości i podparcia lędźwiowego
- Fotel pasażera z regulacją wysokości
Sportowe fotele przednie z logo „R.S.” na zagłówkach – zagłówki wbudowane w fotele - Specjalną kierownicę pokrytą skórą typu Nappa, z funkcjami sterowania i zaznaczonym punktem środkowym, z logo „R.S.”
- Światła przednie Full LED Pure Vision
- Światła do jazdy dziennej LED Edge Light
- System wielofunkcyjnych świateł R.S. Vision
- Tylne światła LED 3D Edge Light (włączone na stałe)
- Kierownicę pokrytą Alcantarą
- Zawieszenie Cup
- Samoblokujący mechanizm różnicowy typu Torsen
- Dwumateriałowe tarcze hamulcowe (aluminiowo-żeliwne)
- Zaciski hamulcowe w kolorze czerwonym
- System R.S. Monitor
- Układ wydechowy z elektryczną przepustnicą
- Obręcze kół ze stopu metali lekkich 19”
POPULARNE
NAJNOWSZE
-
SUV kochany przez Polaków. Co sprawia, że Toyota RAV4 jest tak popularnym autem?
-
Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Lista kilkunastu pułapek
-
Ograniczenia prędkości w Polsce. Od czerwca jedna ważna zmiana. Co jeszcze warto wiedzieć?
-
Duży i wygodny samochód, idealny na długie wyprawy. Sprawdzamy ofertę Forda Mondeo
-
Sprawdzamy nową ofertę Toyoty. Popularne modele teraz w dobrej cenie
- Tragiczny finał kuligu na foliowych workach pod Elblągiem. Piętnastolatka nie przeżyła
- Bazowe Porsche Taycan przyjechało do Polski. Ma napęd na tył i niską cenę
- Uwaga, kierowcy, na A2 czekają was utrudnienia. Nastał czas remontów
- Już ponad 40 proc. nowych samochodów w Polsce to SUV-y. Będzie ich jeszcze więcej
- Hyundai Santa Fe Plug-in Hybrid już w Polsce. Kosztuje 233 900 zł i zaskakuje wyposażeniem
Forum
- Jechałem nowyn Sandero pytajcie :) (36)
- OT - zadania dla Bidena (51)
- Miernota komputerowa pyta specjalistow (42)
- Przekroczyłem 24 pkt., egzamin praktyczny zdany (29)
- Pieszy "KRÓLEM" i nie tylko... Już od czerwca 2021 (61)
- OT - Wentylacja mechaniczna z rekuperacją - warto? (20)
- Ofensywa antykuligowa (19)
- szybkość ładowania sam. el. nie jest już problemem (9)
- Ford ma problem (8)
- OT - nie miałem racji w sprawie 15latka (55)