SKODA przeszła do historii polskiej telewizji. Jej reklamę na żywo obejrzało ponad 3 mln osób

W sobotę 6 października Skoda pokazała pierwszą w historii telewizji reklamę na żywo. Równolegle do transmisji telewizyjnej trwały streamingi w kanałach internetowych. Produkcja okazała się wielkim sukcesem.

Spot promujący nową FABIĘ był 60-sekundowym materiałem zrealizowanym w jednym ujęciu, tzw. mastershocie. Wielokanałowa transmisja na żywo została przeprowadzona jednocześnie w telewizji TVN, na portalu Gazeta.pl, na platformach Facebook i YouTube, kanałach influencerów oraz w kinie Cinema City Arkadia i na ekranach telewizyjnych w sklepie MediaMarkt. W to ogromne przedsięwzięcie było zaangażowanych prawie 120 osób.

- W reklamie wystąpiła Bovska – młoda polska wokalistka, która wykonała cover „You Got It”. Planując działania komunikacyjne dla najlepiej sprzedającego się modelu, teraz wyposażonego w systemy bezpieczeństwa i komfortu, dotychczas dostępne w wyższych segmentach aut, sięgnęliśmy po legendarny utwór Roya Orbisona. Natomiast przepustką do świadomości młodszych konsumentów była nowoczesna aranżacja piosenki w wykonaniu Bovskiej oraz odpowiedni dobór kanałów komunikacji - czytamy na stronie Dentsu Aegis Network Polska odpowiedzialnej za strategię, kreację i realizację przedsięwzięcia.

"Nowa Bovska FABIA Live" w liczbach

Reklamę na żywo w telewizji wyemitowano w przerwie programu TVN "Mam Talent". Zobaczyło ją 2,6 mln widzów. Dodatkowe pół miliona oglądało ją online. Widzowie internetowi dodatkowo zaglądali za kulisy produkcji, po których oprowadzał Rafał Masny z AbstrachujeTV.

W produkcji wykorzystano ruchomą scenografię, nawiązującą do scenerii wielkiego miasta. Na największym planie zdjęciowym w Polsce, w hali o powierzchni 2 tys. m2, twórcy spotu umieścili cztery SKODY FABIE, motocykl, neony i mapping video imitujący dom z garażem.

Nowa SKODA FABIA - najczęściej kupowane auto w Polsce

SKODA już od 9 lat nieprzerwanie jest liderem sprzedaży na polskim rynku. W 2017 r. najczęściej wybieranym modelem była FABIA. Miejska SKODA okazała się nieznacznie lepsza od większej OCTAVII. Najnowszą odmianę wyposażono w systemy do tej pory znane z wyższych segmentów. Do nowej FABII można teraz zamówić m.in.: BLIND SPOT DETECTION (funkcję monitorowania martwego pola w lusterkach) i REAR TRAFFIC ALERT (funkcję wspomagania wyjazdu z miejsca parkingowego). Ekran systemu infotainment SWING został powiększony - ma teraz przekątną 6,5 cala.

Więcej o nowej ŠKODZIE FABII dowiesz się w tym miejscu: Nowa ŠKODA FABIA - hit ŠKODY wjeżdża na polski rynek. Co nowego oferuje?

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.