Na stoisku włoskiej marki pojawi się showcar C37 Alfa Romeo Sauber F1 Team, czyli bolid symbolizujący wielki powrót marki Alfa Romeo do Formuły 1. Na tym nie koniec, ponieważ Alfa Romeo zaprezentuje dwie perełki z własnej kolekcji, które są zwykle dostępne dla zwiedzających w Muzeum Alfa Romeo w Arese: 1750 GT Am i 1900 Sport Spider.
Oprócz tego pojawią się dwa specjalne modele produkcyjne, czyli Nürburgring Edition Giulia Quadrifoglio „NRING" i Stelvio Quadrifoglio „NRING" - świętujące rekordy ustanowione na słynnym niemieckim torze. Pod maską obydwu samochodów pracuje silnik 2.9 V6 Bi-Turbo o mocy 510 KM.
Stelvio jest rekordzistą w swojej kategorii. Dzięki momentowi obrotowemu 600 Nm, przyspieszeniu od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy oraz maksymalnej prędkości 283 km/h, pokonał pętlę Nordschleife w 7 minut, 51 sekund i 7 setnych.
Wersja specjalna „NRING" zawiera elementy wyposażenia typowe dla wersji Quadrifoglio, ale oprócz tego jest wzbogacona o hamulce karbonowo-ceramiczne, sportowe siedzenia Sparco z czerwonymi przeszyciami i konstrukcją z włókna węglowego, gałkę dźwigni automatycznej skrzyni zmiany z wstawką z włókna węglowego, kierownicę ze skóry i alcantary, również w tym przypadku z wstawkami z włókna węglowego.
Osłona przednia oraz obudowy lusterek wstecznych wykonane są z włókna węglowego, tak samo, jak wstawki na listwach progowych. Nie brakuje też przyciemnianych szyb, Adaptive Cruise Control, pakietu audio premium Harman Kardon, systemu multimedialnego Alfa Connect 3D Nav z 8,8" ekranem, Apple CarPlay i Android Auto oraz DAB.
W Giulii debiutuje wykonany z włókna węglowego dach, a Stelvio zostało z kolei wyposażone w dach panoramiczny, otwierany elektrycznie. Obydwa modele mają specjalne dywaniki z czerwonym logo, zaprojektowane przez Mopar i są dostępne w najnowszym, szarym kolorze nadwozia Circuito, zarezerwowanym dla tej limitowanej edycji.