Flagowy model Century to japoński odpowiednik Rolls-Royce`a. Klasyczny sedan o długości 5,3 metra, a rozstaw osi to 3090 mm. Wygląd samochodu może na pierwszy rzut oka mocno zmylić, ale pod klasyczną bryłą zainstalowano najnowocześniejsze rozwiązania. Na liście wyposażenia znajdziemy adaptacyjne reflektory w technologii LED, systemy bezpieczeństwa Safety Sense, a także 20-głośnikowy system audio redukujący hałas we wnętrzu i opony zaprojektowane specjalnie dla tego modelu - generują mniej hałasu i wibracji dostających się do kabiny.
W kabinie znajdziemy prawdziwe drewno i skórę, ale na specjalne życzenie można zamówić tapicerkę z wełny. Z tyłu zamontowano dwa indywidualne fotele z funkcją masażu sterowane przez duży panel LCD. Przy pomocy sterownika można zmienić ustawienia klimatyzacji.
Zobacz także: "Dwa zdania" | Toyota Prius vs Hyundai Ioniq | Konfrontacja
Pod maską nie znajdziemy już silnika V12 - zastąpiono go jednostką V8. Zamiast brakujących cylindrów zainstalowano układ hybrydowy. Producent nie ujawnił oficjalnych informacji na temat mocy i osiągów, ale ten sam silnik montowano w Lexusie LS, gdzie oferował 394 KM i 520 Nm. Toyota chwali się, że nowy model zużywa najmniej paliwa w swojej klasie.
Premiera nowego modelu odbędzie się podczas salonu motoryzacyjnego w Tokio.