Buick Cascada jest napędzany silnikiem 1.6 ECOTEC Direct Injection Turbo o mocy 200 KM. Czterocylindrowa jednostka rozwija maksymalny moment obrotowy 300 Nm. Przednie zawieszenie z kolumnami HiPerStrut (High Performance Strut) gwarantuje precyzję prowadzenia i komfort dynamicznej jazdy. Turbodoładowanemu silnikowi najnowszej generacji pod maską Buicka towarzyszy sześciobiegowa przekładnia automatyczna.
Otwarcie elektrycznie sterowanego brezentowego dachu zajmuje zaledwie 17 sekund. Mechanizm działa także w czasie jazdy, przy prędkości do 50 km/h. Czteromiejscowy model przeznaczony na rynek amerykański ma luksusowe wyposażenie obejmujące 20-calowe obręcze kół ze stopów lekkich i fotele ze skórzaną tapicerką, które automatycznie przesuwają się do przodu, aby ułatwić zajęcie miejsca na tylnej kanapie. Interesującym elementem wyposażenia jest także system multimedialny IntelliLink z siedmiocalowym ekranem dotykowym.
Sprawdź specjalną ofertę na Opla Cascadę
Wprowadzając Cascadę na rynek, Buick oferuje Amerykanom produkt wzbudzający wiele emocji - to pierwszy kabriolet tej marki od 25 lat. W latach 2009-2013 sprzedaż kabrioletów w USA wzrosła o 3 proc., do ponad 131 000 egzemplarzy. Segment ten cechuje się wysoką lojalnością klientów: 37 proc. z nich decyduje się na taki rodzaj nadwozia również przy zakupie kolejnego samochodu. Jednocześnie ponad dwie trzecie właścicieli kabrioletów zmienia markę pojazdu, więc Buick Cascada ma spore szanse na przejęcie części klientów konkurencji.
Ale to nie wszystko: również australijska marka Holden skorzysta na globalnej strategii GM. W tym roku firma Opel rozpocznie eksport pojazdów do Australii i Nowej Zelandii. Oprócz modelu Holden Astra GTC i jego szczególnie usportowionej wersji VXR oraz flagowej Insignii do eksportu trafi także Holden Cascada.
ZOBACZ TAKŻE :