Tak jak i w przypadku poprzedniej generacji modelu, nowy pro_cee'd to coś więcej niż cee'd pozbawiony jednej pary drzwi. Od słupka A do tyłu, to zupełnie inne auta. Uwagę zwracają przede wszystkim bardzo szeroki słupek C, głębokie boczne przetłoczenia, mocno podniesiony "zadek" oraz nowe, nieco wyłupiaste tylne lampy. Dla trzydrzwiowego kompaktu styliści Kii przygotowali również nowe zderzaki, ostrzej nakreślony grill oraz aluminiowe obręcze kół o nowym wzorze.
>> Używana Kia cee'd za 20 tys. zł <<
Klienci będą mieli do wyboru cztery silniki. W gamie jednostek benzynowych znalazło się 100-konne 1.4 oraz 1.6 rozwijające moc 135 koni mechanicznych. Zwolennicy silników wysokoprężnych mogą zdecydować się na 90-konne 1.4 albo 128-konne 1.6. Standardowo wszystkie silniki oferowane są w tandemie z sześciostopniową, ręczną skrzynią biegów. Do mocniejszych jednostek można zamówić opcjonalny sześciobiegowy automat (w przypadku silników benzynowych jest to dwusprzęgłowa skrzynia DCT). Poniżej znajdziecie szczegółowy cennik wszystkich możliwych wersji.
Jeśli poziom wyposażenia pro_cee'da odpowiada temu z pięciodrzwiowej wersji hatchbacka, w podstawowej odmianie (za 56 990 zł) klienci otrzymają w cenie m.in. systemy ABS, ESC (stabilizacji toru jazdy), TCS (kontrola trakcji) oraz HAC (wspomagający ruszanie na wzniesieniu), centralny zamek, czołowe poduszki powietrzne, poduszki boczne dla kierowcy i pasażera, kurtyny powietrzne, system audio z radioodtwarzaczem CD/MP3 z sześcioma głośnikami, funkcją sterowania z kierownicy i złączami USB, AUX, iPod i Bluetooth, manualną klimatyzację, elektrycznie regulowane przednie szyby, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne, kierownicę regulowaną w dwóch płaszczyznach, reflektory halogenowe, światła do jazdy dziennej, światła przeciwmgłowe oraz 15-calowe, stalowe obręcze kół.