>> Używane Pandy za mniej niż 20 tys. zł <<
Za taką sumę dostaniemy uterenowioną Pandę napędzaną 75-konnym dieslem o pojemności 1,3 litra. Drogo? Warto zatem wspomnieć, że wersja 4x4 to najlepiej standardowo wyposażona odmiana modelu. Na liście znajduje się m.in.: klimatyzacja z filtrem przeciwpyłowym, radioodtwarzacz CD+MP3 (6 głośników), systemy ELD (elektroniczna blokada dyferencjału) i ESP (system stabilizacji toru jazdy z ASR i systemem wspomagającym ruszanie na wzniesieniu), system ABS z EBD (elektroniczny rozdzielacz siły hamowania z systemem wspomagania hamowania BAS), przednie poduszki powietrzne i kurtyny powietrzne, elektryczne wspomaganie kierownicy Dualdrive z trybem City, elektryczne podnoszenie szyb przednich, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, ESS (system sygnalizacji awaryjnego hamowania), 15-calowe obręcze z lekkich stopów z oponami 175/65 R15 M+S, komputer pokładowy z menu w języku polskim, system tankowania Smart Fuel, światła do jazdy dziennej, system Start&Stop oraz centralny zamek z pilotem.
Bezstresową jazdę po nieutwardzonych drogach umożliwi zwiększony do 16 cm prześwit, dodatkowe listwy ochronne nadkoli, drzwi i zderzaków oraz system napędu na obie osie oczywiście. W nowej Pandzie 4x4 wykorzystano układ Torque On Demand, obejmujący dwa mechanizmy różnicowe oraz elektroniczne sprzęgło międzyosiowe. Jest to system stałego napędu na cztery koła ze sterownikiem elektronicznym, który w sposób płynny i proporcjonalny rozdziela moc napędu na oś przednią i tylną w zależności od bieżących warunków trakcyjnych podłoża. System ten działa całkowicie automatycznie.
ZOBACZ TAKŻE: