Najnowsza topowa maszyna z Affalterbach to Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+ Coupe. Producent określa swoje coupe, jako pojazd łączący wysoce dynamiczne właściwości jezdne z doskonałą przydatnością do codziennego użytku. Model w porównania z poprzednikiem jest nieco większy, dzięki czemu za przednimi fotelami konstruktorzy wygospodarowali przestrzeń na dwa dodatkowe miejsca i auto jest 4-osobowe. Przestrzeń bagażową pod klapą kufra można powiększyć korzystając z dzielonych i składanych oparć tylnych siedzeń.
Wyposażenie standardowe zawiera liczne elementy podnoszące komfort jazdy. Charakterystykę sportową wyostrza natomiast szereg komponentów, takich jak zawieszenie AMG RIDE CONTROL z aktywną stabilizacją przechyłów, skrętna tylna oś i aktywna aerodynamika. Inne elementy warte wypunktowania to reflektory DIGITAL LIGHT, fotele sportowe AMG, tryb Drift czy ekran dotykowy MBUX o przekątnej 11,9" z nawigacją MBUX Premium. Więcej o nowych samochodach piszemy na stronie głównej Gazeta.pl.
W Mercedesie-AMG GT 63 4MATIC+ Coupe siła napędowa przenoszona jest na drogę za pośrednictwem w pełni zmiennego napędu na wszystkie koła AMG Performance 4MATIC+. Sercem jest udoskonalony benzynowy silnik 4.0 V8 biturbo AMG, który generuje moc 585 KM i zapewnia maksymalny moment obrotowy 800 Nm, dostępny w szerokim zakresie prędkości obrotowych – od 2500 do 4500 obr./min. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 3,2 sekundy.
W Polsce Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+ Coupe kosztuje minimum 990 000 zł. Szeroki wybór wykończeń kabiny obejmuje jedno- i dwukolorową tapicerkę ze skóry nappa, a także ekskluzywną skórę nappa MANUFAKTUR z pikowaniem w kształcie rombu. Dostępna jest również sportowa kombinacja skóry nappa i mikrofibry MICROCUT, z kontrastowymi przeszyciami w kolorze żółtym lub czerwonym.
Cenę początkową można podnieść korzystając z bogatej gamy indywidualnych opcji, takich jak: