Honda e to typowe auto miejskie. Mierzy 389,5 cm długości (klasyczne hatchbacki segmentu B mają teraz ok. 4 m), 175 cm szerokości i 151,2 cm wysokości. Rozstaw osi to 253 cm, a producent obiecuje, że na pokładzie wygodnie podróżować mogą cztery osoby. Bagażnik pomieści 171 litrów bagaży. Jeżeli położymy tylne fotele to przestrzeń bagażowa wzrośnie do 571 l (liczone do okien) i 861 l (do dachu). Dla porównania do kufra spalinowego Seata Ibiza/Volkswagena Polo zmieścimy 350 litrów.
Honda e ma napęd na tylną oś, a w ofercie znalazły się dwie wersje silnikowe. Bazowa ma 136 KM i 315 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Do 100 km/h przyspiesza w 9 sekund. Mocniejsza odmiana oferuje 154 KM i taki sam moment obrotowy, ale przyspieszenie do "setki" to 8,3 s. Obie wersje mają blokadę prędkości maksymalnej przy 145 km/h.
Niezależnie od mocy, Honda e ma taki sam akumulator, którego pojemność wynosi 35,5 kWh. Zasięg na pełnym naładowaniu do około 210 km (WLTP). Korzystając z szybkiej ładowarki 100 kW CCS2 naładowanie baterii do 80 proc. ma zająć 30 minut. Pełne ładowanie ładowarką 4 kW ma trwać 4 godziny, a z domowego gniazdka 2,3 kW - niecałe 19 godzin.
Słabsza wersja silnikowa (136 KM) kosztuje od 152 900 zł. Z kolei mocniejsza odmiana (o mocy 154 KM) to wydatek co najmniej 165 900 zł. Teoretycznie Honda e występuje w dwóch wersjach wyposażenia, ale nie oznacza to aż czterech konfiguracji japońskiego elektryka. Bazowa wersja Base występuje tylko ze słabszym napędem, a odmiana Advance - tylko z mocniejszym.
Na pokładzie bazowej wersji Base znajdziemy m.in. automatyczną klimatyzację, przednie i tylne czujniki parkowania, kamerę cofania, czujniki deszczu i świateł, podgrzewane fotele, multimedia Honda Connect z internetem i nawigacją, aktywny tempomat (z funkcją podążania za poprzedzającym samochodem, działającą przy niższych prędkościach), a także systemy rozpoznawania znaków drogowych i ostrzegania przed kolizją.
Do wersji Advance dodatkowo producent oferuje system monitorowania martwego pola, kamerę 360 stopni, system automatycznego parkowania, nagłośnienie premium a także podgrzewaną kierownicę i przednią szybę.
Bogate wyposażenie jest poniekąd usprawiedliwieniem dla wysokiej ceny. Włoski konkurent Hondy e, Fiat 500e w bazowej wersji LaPrima kosztuje 154 900 zł.