Parking.moto.pl - wszystkie samochody w jednym miejscu
Choć tak naprawdę nowa generacja to Passat B6 po głębokim face-liftingu, z zewnątrz auto wyraźnie różni się od obecnie oferowanego modelu. Przedni i tylny pas upodobniły się do tych, które znamy z wcześniej odświeżonych modeli: Golfa, Polo, Phaetona czy Touarega. Długość karoserii Passata wzrosła o 4 mm (4769 mm w wypadku sedana, 4771 mm w wypadku Varianta), natomiast szerokość (1820 mm) i wysokość (1474 mm - sedan, 1519 mm - Variant) pozostały bez zmian. W Volkswagenie mówią, że każdy panel nadwozia poza dachem jest nowy.
Paleta benzynowych silników obejmuje wersje: 1.4 TSI (122 KM), 1.8 TSI (160 KM), 2.0 TSI (211 KM) i 3.6 FSI V6 (300 KM). W przypadku tego ostatniego standardem jest 6-biegowa przekładnia DSG.
Pod maskę trafią też następujące turbodiesle: 1.6 TDI (105 KM) oraz 2.0 TDI w dwóch odmianach (140 KM i 170 KM). 140-konny wariant wysokoprężny dostępny będzie również jako BlueTDI z katalizatorem SCR, redukujący do minimum wydzielanie cząstek azotu.
Najtańszy wariant limuzyny, ze 122-konnym 1.4 TSI i sześciobiegową, manualną skrzynią biegów będzie w polskich salonach kosztować 85 290 zł. Na liście wyposażenia znajdzie się m.in.: 6 poduszek powietrznych, 2-strefowa, automatyczna klimatyzacja, ABS, ESP z ASR, elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego EDS, przeciwdziałający utracie przyczepności kół podczas hamowania MSR oraz stabilizacja ciągniętej przyczepy.
Za identycznie wyposażoną, podstawową odmianę Passata w wersji kombi (Variant) z identycznym napędem trzeba będzie zapłacić 90 090 zł.
ZOBACZ TAKŻE: