PR-owcy Kii po raz kolejny odwalili kawał dobrej roboty. Brawa należą się im nie tylko za pomysł wykorzystania hip-hopowego przeboju do promowania Soula, modelu kierowanego przecież głównie do młodych - albo przynajmniej młodych duchem - klientów. Udało im się także znaleźć utwór, który już w oryginalnym tekście nawiązuje do charakteru koreańskiego crossovera. "Who's the black sheep" (Kto jest czarną owcą)? Oczywiście Soul. Niepokorny, wyznaczający własne standardy, wyjątkowy.
Hip-hop-gryzonie z Hamsterdamu (Chomiczówka?!) nie mają litości dla pozostałych maszyn, jakie spotykają na ulicy. W rytmiczny sposób prezentują nam alternatywę: jazda wypasionym, wyjątkowym i przede wszystkim - wyróżniającym się z tłumu - Soulem albo snucie się po mieście autem równie ekscytującymi jak toster czy pralka. Decyzja należy do nas. Chomiki już wybrały.
Kia Soul w kolejnej świetnej reklamie
ZOBACZ TAKŻE: