Nowy Saab 9-5 miał swoją polską prezentację jeszcze w ubiegłym roku, lecz planowana sprzedaż firmy przez GM odłożyła debiut rynkowy w czasie. Nowy importer kontynuuje sprzedaż mniejszego modelu, a teraz podał ceny i szczegóły wyposażenia nowego 9-5. Na początek do wyboru są trzy silniki i trzy poziomy wyposażenia, a także napęd przedni lub na obie osie. Najtańsza jest wersja Linear z silnikiem diesla, wyceniona na niecałe 140 tys. zł. Najdroższe 9-5 Aero napędzane jest silnikiem V6 o mocy 300 KM i momencie 400 Nm kierowanym na obie osie.
Podstawowa wersja Linear wyposażona jest standardowo m.in. w automatyczną dwustrefową klimatyzację, kierownicę funkcyjną, komputer pokładowy z wyświetlaczem monochromatycznym, system audio Saab Infotainment CD/MP3 z 9 głośnikami, przednie lampy przeciwmgielne, regulowany przedni podłokietnik, podłokietnik tylny ze schowkiem i otworem w oparciu na długie przedmioty, tempomat. O bezpieczeństwo dba standardowe ESP. Każdy model można doposażyć. Oprócz listy opcji Saab oferuje aż 15 pakietów, m.in. Xenon, Rear Infotainment, czy Navigator.
Chętni na nowego Saaba 9-5 mogą już składać zamówienia. Pierwsze egzemplarze trafią do naszych salonów w lipcu.
ZOBACZ TAKŻE: