Oferowany od zeszłego roku FX nowej generacji napędzany jest silnikiem V6 3.7 l (320 KM) lub V8 5.0 l (390 KM) do wyboru. Teraz klienci mogą nabyć go także z trzylitrowym turbodieslem V6 (konstrukcji Renault ), osiągającym 238 KM mocy i aż 550 Nm maksymalnego momentu dostępnym już przy 1750 obr/min. Pozwala to na rozpędzenie ciężkiego SUV-a do 100 km/h ze startu zatrzymanego w 8,3 s i osiągnięcie maksymalnej prędkości 212 km/h. Zaletą ma być oszczędna jazda wysokoprężnym FX-em. Średnie zużycie paliwa wynosi wg producenta zaledwie 9,0 l/100km, przy emisji CO2 na poziomie 238 g/km.
Infiniti FX30d dostępny jest w czterech specyfikacjach: GT, GT Premium, S i S Premium. FX w wersji S obejmuje 21-calowe felgi aluminiowe, sportowe fotele, sportowe zawieszenie oraz układ aktywnego sterowania tylnych kół skrętnych RAS (Rear Active Streering).
Nowe wersje Premium to wzbogacone wersje GT i S. Obejmują one głównie elementy bezpieczeństwa takie jak inteligentny tempomat ICC (Intelligent Cruise Control) z pełnym zakresem prędkości, inteligentne wspomaganie hamowania IBA (Intelligent Brake Assist), system ostrzegania przed kolizjami z przodu FCW (Forward Collision Warning), czy system zapobiegania niekontrolowanej zmianie pasa ruchu LDP (Lane Departure Prevention).
Wersje FX Premium są wyposażone także w panoramiczną kamerę cofania AVM (Around View Monitor), system nawigacji satelitarnej, system informacji i rozrywki o nazwie Connectiviti+ z dyskiem o pojemności 30 GB, rekomendacjami przewodnika Michelin oraz trójwymiarową grafiką.
Oto ceny pełnej gamy modeli FX na rok 2010:
FX37 GT - 249 900 zł FX30d GT - 252 800 zł
FX37 GT Premium - 269 800 zł FX30d GT Premium - 274 700 zł
FX37 S - 260 200 zł FX30d S - 263 100 zł
FX37 S Premium - 280 100 zł FX30d S Premium - 285 000 zł FX50 S Premium - 320 800 zł
ZOBACZ TAKŻE: