Co się zmieniło? Z zewnątrz modyfikacje mają charakter głównie kosmetyczny. Styliści przeprojektowali przedni zderzak oraz grill. Z przodu pojawiły się nowe, projekcyjne reflektory oraz białe migacze w błotnikach. Nowa jest także osłona miski olejowej oraz wydłużone oprawy lamp przeciwmgłowych po obu stronach poszerzonego wlotu powietrza. Całości dopełnia nieoferowany wcześniej kolor nadwozia Granite Brown oraz dwa nowe wzory felg aluminiowych, dostępne w najdroższych wersjach wyposażenia.
Odświeżono również kabinę pasażerską. L200 otrzymał bardziej praktyczny podłokietnik i konsolę środkową, a na deskę rozdzielczą trafił nowy centralny wyświetlacz przypominający ten z modelu Pajero. Klienci mogą też wybrać nowe wzory tapicerki, wielofunkcyjną kierownicę, zestaw audio z wejściem AUX oraz system komunikacyjno-multimedialny z HDD. Jedną z zauważalnych zmian jest brak drażniącego, niebieskiego tła zegarów. Teraz jest ono neutralne, a same zegary posiadają bursztynowe podświetlenie.
Z mechanicznego punktu widzenia największą nowością jest pięciobiegowy automat, oferowany w najmocniejszej wersji High Power ze 178-konnym silnikiem diesla.
Ceny odświeżonego L200 (przy zakupie którego jest możliwe odliczenie 100% podatku VAT) zaczynają się od 74 490 zł.
ZOBACZ TAKŻE: