Nowa, bazowa wersja modelu G otrzyma silnik VQ25HR ze swojego japońskiego kuzyna - Skyline'a 250GT. V-szóstka o pojemności 2,5 litra generuje moc 210 koni przy 6800 obr./min i maksymalny moment obrotowy 265 Nm przy 4800 obr./min. G25 seryjnie otrzyma automatyczną skrzynię o 7 przełożeniach. Motor trafi jedynie pod maskę 4-drzwiowego sedana i nie będzie dostępny w wersjach coupe i kabriolet.
Infiniti nie chwali się osiągami auta, podkreśla za to skromny apetyt na paliwo - poza miastem nawet 6,2 l/100 km. Nowa odmiana to ukłon w stronę klientów, którzy do tej pory wybierali BMW 328i i Lexusa IS 250 . Wcześniej model G dostępny był z każdym silnikiem, pod warunkiem, że była to V-szóstka o pojemności 3,7 litra i mocy 320 koni (G37).
Wszystko wskazuje na to, że Infiniti G25 niebawem zawita także do Europy. Gama silnikowa marki poszerzy się w tym roku dodatkowo o diesla V6 projektu Renault .
Marcin Sobolewski Jesteśmy też na Facebooku i Blipie
Infiniti G37 - test - ZOBACZ WIDEO