Klienci, którzy skorzystali z programu 60-dniowej gwarancji satysfakcji, mieli prawo do oddania auta, jeśli nie byli zadowoleni z zakupu. To jeden z pomysłów GM na walkę ze słabnącą sprzedażą. Wcześniej pisaliśmy już o sprzedaży samochodów za pośrednictwem serwisu aukcyjnego eBay .
Program 60-dniowej gwarancji satysfakcji wystartował we wrześniu. Po miesiącu do salonu wrócił zaledwie jeden samochód - Chevrolet Corvette z manualną skrzynią biegów, którego właściciel wymienił na egzemplarz z automatem.
Po ponad dwóch miesiącach trwania programu zwrócono łącznie 193 samochody, chociaż General Motors podkreśla, że niektórzy klienci wymienili je na inne modele. Wynik godny podziwu, jeśli uwzględnić wyniki sprzedaży koncernu w tym okresie - 220 tys. aut. Niestety, tak naprawdę z programu skorzystało jedynie 653 klientów. Pozostali woleli 500-dolarowy rabat na zakup nowego samochodu.
GM wyraża zadowolenie z efektów programu i zamierza przeprowadzić ankiety wśród niezadowolonych klientów. Program 60-dniowej gwarantowanej satysfakcji trwa do 4 stycznia 2010 roku. A Wy wolelibyście skorzystać z gwarancji zwrotu nabytego samochodu czy z rabatu?
Marcin Sobolewski
Camaro przyjedzie do Europy - ZOBACZ TUTAJ