Mitsubishi L200 napędzany był dotąd 136-konnym silnikiem wysokoprężnym o pojemności 2,5 l. Była to moc wystarczająca do sprawnego poruszania się po mieście i w terenie. Jednak to Nissan Navara cieszył się największą popularnością, będąc bestsellerem i najchętniej kupowanym autem w swojej klasie - zarówno w Polsce, jak i w Europie. Jednym z motorów sukcesu był mocny 171-konny silnik Navary, skutecznie odciągający klientów od salonów konkurencji. Mitsubishi , podobnie jak wcześniej Toyota , postanowiło nadrobić braki w ofercie, czego skutkiem jest wersja High Power.
L200 High Power napędzany jest jednostką diesla 2,5 l. o mocy 178 KM. Zamiast dotychczasowych 15 sekund sprint do setki zajmuje już 11,6 s. Wzrost mocy wiąże się z większym spalaniem jedynie o 0,1 litra. Średnie zużycie wynosi 8,5 l/100km. Obok wersji High Power w ofercie nadal pozostaje Mid Power z dotychczasowym silnikiem o mocy 136 KM i w wersji wzmocnionej do 168 KM.
Napęd to nie jedyne zmiany w pickupie L200. Patrząc na auto z zewnątrz w oczy rzuca się dłuższa przestrzeń ładunkowa w wersji z podwójną kabiną. Jej dotychczasowa długość 1,325 m powiększyła się do 1,505 m. Długość auta wynosi obecnie 5,18 m. Poprawiono także wyciszenie wnętrza i wzbogacono ofertę wyposażenia m.in. o takie elementy jak tempomat, kurtyny boczne, czy składane lusterka.
Ceny Mitsubishi L200 zaczynają się od 52 450, a wersji High Power do 87 696 zł.
Marcin Lewandowski
Test farmera w mieście - Mitsubishi L200 - ZOBACZ TUTAJ
Problemy z parkowaniem? Kamera, ekran, lusterko i po kłopocie - WIDEO