Dotąd jedyną przekładnią w GranTurismo S , współpracującą z 440-konnym silnikiem V8 montowanym w wersji S była dwusprzęgłowa skrzynia ręczna sterowana elektronicznie z dwoma trybami pracy. Tryb automatyczny przewidziany jest do codziennej eksploatacji. Manualny z kolei ma umożliwić pełne wykorzystanie możliwości jakie daje ten samochód.
Teraz w opcji dostępna będzie skrzynia automatyczna produkcji ZF. Ma sześć przełożeń i znana jest z modelu Quattroporte , jednak zmieniono w niej kilka funkcji. W trybie ręcznym pozbyto się niechcianego efektu "kick-down", co zwiększa panowanie kierowcy nad tym, co się dzieje z samochodem.
W wyposażeniu standardowym znajdzie się obsługa Bluetooth, i-poda i system Maserati Multi Media. Nowością są 20-calowe obręcze Trident. Premiera "nowego" Maserati odbędzie się podczas salonu samochodowego w Genewie .
mjl źródło: Maserati