Billboard prezentuje nowego Chevroleta Aveo . Następca Lanosa został pokryty 20 000 pensów, co wzbudziło ogromne zainteresowanie przechodniów. W ciągu jedynie 30 minut plakat został obdrapany z pieniędzy. Można powiedzieć, że po raz pierwszy potencjalni klienci zarobili na reklamie a nie reklamodawca.
Les Turton z Chevroleta powiedział: "Już wcześniej były wspaniałe reklamy samochodów, ale dotąd żadna z nich nie zatrzymała ruchu ulicznego i nie napełniła kieszeni zmotoryzowanych, więc to jest na pewno pierwsza. Jesteśmy zadowoleni, że wypełniliśmy portfele, torebki i, w niektórych przypadkach, nawet plecaki, ale byłoby miło gdyby billboard przetrwał więcej niż 30 minut."
Uważamy, że Chevrolet miewa bardzo fajne reklamy, już kiedyś o tym pisaliśmy . Nam najbardziej podobała się ta:
Skup się i zgadnij co to za samochód
J.K.